ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αποκάλυψη για το mild hybrid σύστημα του επόμενου VW Golf

Το όγδοης γενιάς Golf θα εφοδιάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο θα μπορεί να εξοικονομεί περίπου 0,4 λίτρα/ 100 χλμ.

Το όλο σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, οδηγούμενο με ιμάντα, καθώς και ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου. Αυτός θα μπορεί να φορτίζει το σύστημα ή, αντίστοιχα, να προσφέρει αυτή την επιπλέον ισχύ, έτσι ώστε να περιορίζει τη μέση κατανάλωση στην καθημερινή χρήση. Μεταξύ άλλων, θα επιτρέπει την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το όχημα ακινητοποιείται, κάνοντας πολύ πιο άμεση και με λιγότερους κραδασμούς την εμπειρία των start/ stop συστημάτων.

Αρχικά, η VW σκοπεύει να εφοδιάσει όλες τις εκδόσεις των κινητήρων 1.0 και 1.5 λίτρου (ΕΑ211 evo) οι οποίες θα συνεργάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αργότερα όμως το mild hybrid αυτό σύστημα θα επεκταθεί και σε άλλες εκδόσεις και μοντέλα. Υπολογίζεται ότι με την προσθήκη αυτού του συστήματος θα επιτευχθεί μία σημαντική μείωση στην κατανάλωση, της τάξης των 0,4 λίτρων/ 100 χλμ. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παραθέτουμε τις πρώτες εικόνες που έδωσε η VW στη δημοσιότητα, οι οποίες είναι χαρακτηριστικές.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!