Συνέντευξη με το Νίκο Φωκά, Διευθυντή Μάρκετινγκ στην Continental Ελαστικά

Η Continental κατατάσσεται ανάμεσα στους κορυφαίους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως και συνεισφέρει στην αυξημένη οδηγική ασφάλεια και προστασία του παγκόσμιου κλίματος. Είναι ευρέως γνωστή για τα ελαστικά που διαθέτει στην αγορά για εφαρμογή. Από επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι φορτηγά, λεωφορεία και εργοταξιακά οχήματα, μέχρι και ειδικά οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες. Ο Νίκος Φωκάς, Διευθυντής Μάρκετινγκ στην ΕΜΑ ΑΕ, επίσημο εισαγωγέα ελαστικών Continental, μας εξηγεί το μυστικό της επιτυχίας και της καθιέρωσης των ελαστικών Continental ως κορυφαία επιλογή ελαστικών.

  • Πότε ξεκίνησε η πορεία της Continental Tires στην ελληνική αγορά;

Η δραστηριοποίηση του brand ελαστικών Continental, ξεκίνησε στην Ελλάδα στα τέλη της δεκαετίας του 1990, μέσα από σύμβαση της ΕΜΑ ΑΕ με το Group Continental.

  • Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει τα ελαστικά Continental από τον ανταγωνισμό;

Κάθε μέρα πάνω από 200.000 εργαζόμενοι υψηλής εξειδίκευσης, σε 53 χώρες, παράγουν καινοτόμες  λύσεις και προϊόντα. Κάθε χρόνο, δοκιμάζονται σε συνολικά 140.000 ελαστικά 200 εκατομμύρια χιλιόμετρα, απόσταση που ισούται με 500 φορές τον γύρο του κόσμου, και περισσότερα από 67.000 tests καθιστούν τα ελαστικά μας πρότυπο κατασκευής . Αυτά τα νούμερα και μόνο θεωρώ πως λένε πολλά από μόνα τους.

Σήμερα, η ΕΜΑ ΑΕ, αξιοποιώντας τα εξειδικευμένα στελέχη της, τους πωλητές της και το δικτύο επίσημων dealers , υποστηρίζει και προωθεί το brand Continental στους καταναλωτές, μέσα από ολοκληρωμένο και πελατοκεντρικό στρατηγικό σχεδιασμό, που περιλαμβάνει διάφορες ενέργειες. Έχουμε στόχο να κρατάμε ζωντανό τον «διάλογο» με τους καταναλωτές (διαφήμιση, δράσεις marketing, ενημέρωση, τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών, social Media, κλπ), ώστε να υπάρχει διαρκής προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και αναβαθμισμένων προϊόντων και άψογη εξυπηρέτηση.

  • Θεωρείτε πως υπάρχει υπερβολική προσφορά ελαστικών;

Πιστεύουμε πως σε μια ελεύθερη παγκόσμια αγορά, όπως είναι ο κλάδος της κατασκευής και διακίνησης ελαστικών, δεν υφίσταται η έννοια της υπερπροσφοράς, καθώς ο κάθε όμιλος που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στον τομέα αυτό μπορεί να το κάνει, στοχεύοντας σε πωλήσεις, μέσα από την ανάπτυξη των δικών στρατηγικών, υποδομών, προϊόντων και φιλοσοφίας. Το αν, βέβαια, μια επιχείρηση μπορεί να επιβιώσει, σε ένα ομολογουμένως πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι μια διαφορετική συζήτηση και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η Continental, σε κάθε περίπτωση, με σχεδόν 150 χρόνια ιστορίας, αποτελεί έναν από τους πλέον καθιερωμένους και αναγνωρισμένους «παίκτες» στο χώρο των premium ελαστικών.

  • Τι πρέπει να προσέξει κανείς στα φτηνά ελαστικά που έχουν κατακλύσει την αγορά;

Όπως ισχύει με όλα τα καταναλωτικά αγαθά, η επιλογή ενός επώνυμου brand ελαστικών, όπως η Continental, ίσως κοστίσει κάποια χρήματα περισσότερο από ένα φθηνό ελαστικό. Θα μας οδηγήσει, όμως, σε μια εμπειρία υψηλής ποιότητας και ασφάλειας, με εξαιρετικές επιδόσεις και διάρκεια, που μακροπρόθεσμα  θα μας ικανοποιήσει και θα δικαιολογήσει τον όρο value for money. Θεωρώ πως οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα όταν επιλέγουν την αγορά πολύ φθηνών μεταχειρισμένων ελαστικών από το διαδίκτυο. Επί της ουσίας, συνιστάται απόλυτα, για λόγους οδικής ασφάλειας αλλά και οικονομίας, να μείνει κάποιος πολύ μακριά από τέτοιου είδους «ευκαιρίες», διότι τα αόρατα προβλήματα των ελαστικών ίσως αποδειχθούν «πολύ ακριβά» για τον αγοραστή μακροπρόθεσμα.

  • Υπάρχει η εντύπωση πως τα ελαστικά Continental είναι σχετικά ακριβά. Τι έχετε να πείτε για αυτό;

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Η Continental είναι ένας κατασκευαστής ελαστικών με φιλοσοφία υψηλής ποιότητας, που επενδύει συνεχώς κεφάλαια και πόρους προς όφελος του καταναλωτή και που εκφράζεται δυναμικά σε τέσσερις τομείς δραστηριότητας. Η ασφάλεια του οδηγού είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Continental λαμβάνει υπόψη όλες τις πιθανές πτυχές ασφάλειας και άνεσης κατά την ανάπτυξη των ελαστικών της. Θα έλεγα πως εδώ ισχύει αυτό που λέμε πως “ότι πληρώνεις, παίρνεις”.

  • Υπάρχει κατάλληλη εποχή για να προχωρήσει κανείς σε αλλαγή ελαστικών;

Δεν υπάρχει σωστή και λάθος εποχή για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ελαστικών. Η καλή τους κατάσταση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία τους. Είναι βέβαια αυτονόητο ότι, αν η χρήση που κάνουμε είναι μεγάλη, η φθορά θα έρθει γρηγορότερα. Τον χειμώνα ίσως διανύουμε λιγότερα χιλιόμετρα εξαιτίας των άσχημων καιρικών συνθηκών, όμως οι χαμηλές θερμοκρασίες και το βρεγμένο οδόστρωμα δυσκολεύουν τα ελαστικά. Από την άλλη, το καλοκαίρι κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα, ίσως και μακρινά ταξίδια. Συνεπώς, η Continental προτείνει τον συνεχή έλεγχο των ελαστικών μας, και σε σχέση με την σωστή πίεση (τουλάχιστον 1 φορά κάθε 2 εβδομάδες, με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου – όχι του ελαστικού).  Η αντικατάσταση πρέπει να μας απασχολήσει όταν το ελαστικό φθαρεί, ώστε να παρουσιάσει βάθος πέλματος, μικρότερο από 1,6 χιλιοστά (και κακή πρόσφυση). Αυτά τα ελαστικά δεν είναι ασφαλή για οδήγηση και πρέπει να αντικατασταθούν.

  • Ποιος είναι ο ιδανικός συνδυασμός ελαστικών για τα SUV;

Για την περίπτωση που η χρήση του SUV παραμένει κυρίως εντός του δρόμου και λιγότερο εκτός δρόμου, ας πούμε σε ποσοστά 80% εντός-δρόμου και 20% εκτός-δρόμου,  το δυνατό μας «χαρτί» είναι σίγουρα το ContiCrossContact LX 2. Ένα ελαστικό Continental που έχει εξαιρετικές επιδόσεις, ασφάλεια, άνεση στο δρόμο και στιβαρή σχεδίαση για χρήση σε ήπιες off-road συνθήκες. Για την περίπτωση που η χρήση του SUV γίνεται κυρίως εκτός δρόμου (σε ποσοστό 70%-30%), η κορυφαία μας πρόταση είναι το CrossContact ATR. Το ελαστικό αυτό ολοκληρώνει τη γκάμα των SUV ελαστικών μας, καθώς κατά τον σχεδιασμό του, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν ένα συνδυασμό ιδιοτήτων που παρέχουν ασφαλή οδήγηση εντός, αλλά κυρίως, εκτός δρόμου.

  • Σε ποιες περιπτώσεις συνίσταται η επιλογή ενός All Season ελαστικού; Είναι προτιμότερα από τα θερινά;

Τα all-season ελαστικά συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά τόσο των θερινών όσο και των χειμερινών ελαστικών, προσφέροντας μια υβριδική λύση με τα οφέλη και των δύο. Για τους οδηγούς που ζουν σε περιοχές με ήπιες χειμερινές συνθήκες (οι θερμοκρασίες σπάνια πέφτουν κάτω από το 0), τα ελαστικά όλων των εποχών μπορούν να αποτελέσουν μια εναλλακτική λύση. Επιπλέον, οι οδηγοί μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο, μειώνοντας τις πιθανές εποχιακές αλλαγές ελαστικών. Αλλά πάντα να θυμάστε ότι τα καλοκαιρινά και χειμερινά ελαστικά είναι ειδικά προσαρμοσμένα στις σχετικές συνθήκες. Η Continental διαθέτει ένα εξαιρετικό all season ελαστικό, το AllSeasonContact, για χρήση όλον τον χρόνο, σε compact έως και μεσαίας κλάσης μοντέλα.

  • Προσφέρουν τα φαρδύτερα ελαστικά καλύτερο κράτημα;

Οι λόγοι που αλλάζουμε τα πιο στενά ελαστικά σε πιο φαρδιά ελαστικά – αν το επιτρέπουν οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου – ποικίλουν, από την επιθυμία μας να βελτιώσουμε την απόδοση, μέχρι και  για να βελτιώσουμε την εμφάνιση του οχήματος. Επειδή η περιοχή επαφής του ελαστικού με τον δρόμο είναι πολύ σημαντική, τα φαρδιά λάστιχα έχουν καλύτερη πρόσφυση και επιτάχυνση σε στεγνές επιφάνειες. Είναι επίσης ιδανικά για ορισμένες συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, όπως  όπως οι χειμερινές. Οι αλλαγές σε φαρδύτερα ελαστικά είναι αποδεκτές, μόνο εφόσον ο οδηγός έχει επίγνωση των αλλαγών που αυτά θα επιφέρουν στον χειρισμό του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα, αλλαγές κατά είσοδο και μέσα στη στροφή και το φρενάρισμα.

Αν όμως  παραβλέπουμε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος ή των ελαστικών, υπάρχουν πιθανοί κίνδυνοι από την τοποθέτηση των τροχών μας με φαρδιά ελαστικά. Πρώτον, τα ελαστικά μπορεί να είναι πιο ευαίσθητα στην υδρολίσθηση. Επίσης, το αυτοκίνητο θα έχει μειωμένο έλεγχο σε ολισθηρές και χαλαρές επιφάνειες, όπως το χαλίκι. Από την άλλη, ένα φαρδύ ελαστικό μπορεί να μην ταιριάζει σωστά στο εσωτερικό του τροχού. Μπορεί να προεξέχει προς τα έξω. Μια συνέπεια αυτού είναι ο περιορισμός της ελευθερίας κίνησης και της ακτίνας στροφής. Τέλος, ο θόρυβος από την επαφή με τον δρόμο θα αυξηθεί, επηρεάζοντας την άνεση οδήγησης.

Δεξιά από το Νίκο Φωκά η Δήμητρα Πατινιώτη, Marketing Executive. Αριστερά ο Γιώργος Κουταλιέρης, Marketing Communications & Businness Analyis Manager.
  • Ισχύει ο κανόνας της αλλαγής ελαστικών στα τρία χιλιοστά;

Αν το πέλμα  δεν είναι αρκετά βαθύ, το αυτοκίνητο χάνει πρόσφυση και  «υποφέρει» από μεγαλύτερους χρόνους και αποστάσεις φρεναρίσματος. Οι ρηχές αυλακώσεις του πέλματος καθιστούν πιο δύσκολο τον έλεγχο του οχήματος σε υγρό καιρό και αυξάνεται η πιθανότητα υδρολίσθησης. Για να επιτευχθεί η ασφάλειά μας, πρέπει να μετράμε το βάθος του πέλματος, ως μέρος της τακτικής συντήρησης του οχήματος.

Το πέλμα είναι ουσιαστικά το σημείο επαφής του ελαστικού με τον δρόμο. Τα καινούργια ελαστικά έχουν μέσο βάθος πέλματος από 8 έως 9 χιλιοστά (10/32 έως 11/32 ίντσες). Καθώς οδηγούμε, το πέλμα θα φθείρεται. Ένα ελαστικό με βάθος πέλματος, μικρότερο από 1,6 χιλιοστά (2/32 ίντσες) στερείται πρόσφυσης. Η απόσταση φρεναρίσματος και ο έλεγχος του οχήματος είναι, πλέον, μειωμένα και προβληματικά. Αυτά τα ελαστικά δεν είναι ασφαλή για οδήγηση και πρέπει να αντικατασταθούν.

Για λόγους ασφαλείας, η Continental συνιστά ως  ελάχιστο βάθος πέλματος τα 3 χιλιοστά, για τα θερινά ελαστικά. Τα χειμερινά ελαστικά πρέπει να έχουν βάθος πέλματος, τουλάχιστον 4 χιλιοστών (5/32 ίντσες). Πρέπει να είναι πιο παχιά για να ανταποκρίνονται στις υγρές, παγωμένες και χιονισμένες συνθήκες. Ένας πρακτικός τρόπος για να ελέγχουμε τη φθορά του πέλματος είναι οι «δείκτες φθοράς πέλματος» που διαθέτουν τα ελαστικά μας και είναι τοποθετημένοι ομοιόμορφα μέσα στις κύριες αυλακώσεις του πέλματος του ελαστικού.

  • Υπάρχει το ιδανικό λάστιχο για το βρεγμένο και άλλο το ιδανικό για το στεγνό;

Ναι στην Continental υπάρχει ένα σχετικά νέο ελαστικό που συνδυάζει ιδανική συμπεριφορά, επιδόσεις και ασφάλεια, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Πρόκειται, φυσικά, για το PremiumContact 6. Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν τη νέα συνθετική γόμα “amorphous silica”, για μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος στο βρεγμένο, σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Στην Ετικέτα Ελαστικών EU, το νέο PremiumContact 6 πέτυχε top “A” βαθμολογία, για την πρόσφυσή του στο βρεγμένο.

  • Είναι σημαντικά τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης; Μπορούν να επηρεάσουν τον οδηγό στην επιλογή του;

Όταν αγοράζουμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτό να έχει  ελαστικά της Continental. Αυτά είναι γνωστά ως ελαστικά Original Equipment (OE) ή ελαστικά Πρώτης Τοποθέτησης, τα οποία αναπτύχθηκαν σε στενή συνεργασία με κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων και ειδικούς. Έτσι, είναι πολύ συνηθισμένο όταν πρόκειται να αλλάξουμε ελαστικά να επιλέξουμε αυτά που είχε σαν πρώτη τοποθέτηση το αυτοκίνητό μας και κάλυψαν πλήρως τις απαιτήσεις μας. Η Continental κατέχει πολύ υψηλή θέση μεταξύ των κορυφαίων προμηθευτών ελαστικών Πρώτης Τοποθέτησης παγκοσμίως, αφού 1 στα 3 αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη βγαίνει από το εργοστάσιο, εφοδιασμένο με ελαστικά Continental.

  • Ποια είναι η άποψή σας για τα ελαστικά τεχνολογίας Runflat;

Το σύστημα  SSR είναι μία τεχνολογία runflat η οποία αναπτύχθηκε από την Continental ειδικά για ελαστικά χαμηλού προφίλ, η οποία διατηρεί τα ελαστικά συμβατά με όλες τις συνήθεις ζάντες. Η αρχή των SSR βασίζεται στο αυτοϋποστηριζόμενο ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα. Στην περίπτωση τρυπήματος στο ελαστικό, η τεχνολογία αυτή προστατεύει το πλευρικό τοίχωμα για να μην συντριβεί ανάμεσα στη ζάντα και το οδόστρωμα και δεν αφήνει το ελαστικό να ξεφύγει από τη ζάντα, με αποτέλεσμα να γίνεται περιττή η ρεζέρβα. Εφόσον δεν χρειάζεται να μεταφέρετε ρεζέρβα, το βάρος μειώνεται και αυτό σημαίνει βελτιωμένη απόδοση καυσίμων. Έτσι, θεωρούμε πως, πέρα από ο,τιδήποτε άλλο, το σύστημα  SSR είναι μία τεχνολογία που θα συνεισφέρει στην ασφάλεια των οδηγών, άρα και στην υλοποίηση του οράματός μας.

  • Τι μας επιφυλάσσει η τεχνολογία των ελαστικών για το μέλλον;

Πρόσφατα η Continental παρουσιάσε 2 νέα concepts για πιο μεγάλη ασφάλεια και άνεση. Το σύστημα ContiSense περιλαμβάνει  αισθητήρες στο ελαστικό που μετρούν το βάθος του πέλματος και τη θερμοκρασία, ενώ παράλληλα, προειδοποιούν τον οδηγό για ζημιές στο ελαστικό – η μετάδοση των δεδομένων γίνεται, μέσω ηλεκτρικά αγώγιμης γόμας. Το σύστημα ContiAdapt ρυθμίζει την πίεση του ελαστικού και το πλάτος της ζάντας, με στόχο την ιδανική προσαρμογή της επιφάνειας επαφής τού ελαστικού με τον δρόμο, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες. Αξίζει να αναφέρουμε και μια νέα υπερσύγχρονη τεχνολογία ελαστικού και τροχού που ονομάζεται  “Conti C.A.R.E.”. Μια τεχνολογία “PressureBoost”,  που παρακολουθεί, ρυθμίζει και διατηρεί αυτόματα την πίεση του ελαστικού, μέσα σε ένα ορισμένο πλαίσιο λειτουργικών παραμέτρων, για περισσότερη ασφάλεια, απόδοση και οικονομία. Στην Continental πιστεύουμε ότι, εκτός από τη βελτιωμένη αποτελεσματικότητα, αυτό το σύστημα έξυπνου ελαστικού θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον σε αυτόνομα οχήματα και θα καταστήσει το παραδοσιακό service των ελαστικών μη απαραίτητο!

  • Εκτός όμως από τα ελαστικά, σε ποιους άλλους τομείς της αυτοκίνησης δραστηριοποιείται η Continental;

Η εταιρεία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με άλλα προϊόντα, τα οποία εξελίσσει και κατασκευάζει η ίδια: Συστήματα πέδησης, σασί, συστήματα ασφάλειας, λύσεις μετάδοσης της κίνησης και διαχείρισης του κινητήρα, σένσορες, υβριδικές τεχνολογίες και υλοποίηση φουτουριστικών ιδεών πληροφορικής για την εσωτερική και εξωτερική διασύνδεση των οχημάτων.

  • Τι μπορούμε να περιμένουμε από την Continental στο άμεσο μέλλον;

Αυτή την εποχή, η Continental βιώνει μια ιστορική περίοδο: Λίγους μήνες νωρίτερα, η εταιρεία μας αποφάσισε να προχωρήσει σε μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας της. Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών (“Tire Technologies” στο μέλλον) και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή.

Ταξιδεύουμε ήδη στο μέλλον της αυτοκίνησης, με μεγάλη ταχύτητα. Η αποδεδειγμένη μας ικανότητα και ετοιμότητα να εξελισσόμαστε, μας προσφέρει ένα κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα, που σίγουρα θα αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Την επόμενη δεκαετία, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει την πιο μεγάλη μετάλλαξη, στα 130 χρόνια της ιστορίας της. Κοιτάζουμε μπροστά και ζούμε αυτήν τη συναρπαστική αλλαγή από τα πρώτα στάδιά της!

  • Ποιο είναι το όραμα της Continental για την αυτοκίνηση τα επόμενα χρόνια?

Ζούμε σε έναν συναρπαστικό κόσμο αυτοκίνησης. Τα κάθε λογής οχήματα μεταφέρουν επιβάτες και αγαθά σε κάθε γωνιά της γης, μας πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ, στο γραφείο, στις διακοπές μας! Μας κάνουν πιο γρήγορους, πιο αποτελεσματικούς, πιο ανεξάρτητους. Δεν είναι περίεργο που η μέση απόσταση που καλύπτουμε κάθε χρόνο ανά άτομο, ως οδηγοί, αυξήθηκε από 1.000 χλμ. το 1950, σε 12.000 χλμ. σήμερα. Η αυτοκίνηση, χωρίς περιορισμούς, συμβάλλει στην ανάπτυξη των σύγχρονων κοινωνιών και στην επίτευξη καλύτερων συνθηκών διαβίωσης. Για 140 χρόνια, η Continental είναι ένας από τους πρωτοπόρους οργανισμούς σε θέματα οδικής ασφάλειας. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει θέσει ένα φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό στόχο: Το Vision Zero. Αυτό αποτελεί και το όραμά της, για ένα κόσμο απαλλαγμένο από θανατηφόρα ατυχήματα.

  • Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες Continental και πόσο πιστοί παραμένουν στην μάρκα;

Τόσο στην παγκόσμια αλλά και στην Ελληνική αγορά, η εμπιστοσύνη, η ικανοποίηση και η πιστότητα των καταναλωτών στο brand  Continental  είναι αξιοσημείωτη. Κι αυτό γιατί η Continental επενδύει στη σωστή εξυπηρέτηση και μετά την πώληση του προϊόντος, μένοντας δίπλα στους καταναλωτές της, με πραγματικό ενδιαφέρον. Προσπαθούμε πάντα να είμαστε δίπλα τους σε κάθε πρόβλημα, να τηρούμε τις υποσχέσεις μας, και να εξασφαλίζουμε προϊόντα που ταιριάζουν στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη. Μέσα από αυτή τη φιλοσοφία, οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι προσπαθούμε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, για να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Ετικέτες

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close