Οι δοκιμές στην Βαρκελώνη ολοκληρώθηκαν και ο χρόνος μετρά αντίστροφα. Θα είναι η Mercedes και πάλι το φαβορί; Η Ferrari θα είναι πολύ πιο αργή από πέρυσι;
O Vettel δηλώνει πως στην Μελβούρνη η Mercedes είναι το απόλυτο φαβορί. H Ferrari εξακολουθεί να μπλοφάρει και να δίνει την εντύπωση πως ίσως και να είναι λιγότερο ανταγωνιστική από πέρυσι. Μάλιστα η υπό-απόδοση της προκαλεί μεγάλη εντύπωση αφού η Scuderia έκανε στις τελευταίες δοκιμές τον τέταρτο χρόνο (πίσω από τις Mercedes, Red Bull, Renault) και πέφτοντας στα επίπεδα της Racing Point. Είπαμε, θεμιτό το sandbagging αλλά όχι και τόσο…
Στην Mercedes μάλλον θα απορούν με το τρολάρισμα των Ιταλών και θα έχουν τις αμφιβολίες τους για όσα λένε οι τελευταίοι. Έστω και αν η SF1000 είναι πιο αργή στις ευθείες, αλλά σαφώς πιο γρήγορη στις στροφές. Μεταξύ άλλων και ο Bottas είπε πως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πιο είναι η πραγματική δυναμική κάθε ομάδας παρά μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν. Πάντως, στην Mercedes φαίνεται να έχουν όρεξη για ένα ακόμη τίτλο και αυτό φαίνεται και μέσα από το DAS. Ένα σημαντικό ζήτημα που αφορά τις δύο ομάδες είναι και πάλι η διατήρηση της αξιοπιστίας των κινητήρων τους (λίγο περισσότερο στην W11).
Και εδώ έρχεται να ανεβάσει το θερμότερο η FIA, η οποία ανακοίνωσε πως προχώρησε σε συμβιβασμό με την Ferrari σχετικά με κάποιες υποψίες που υπήρχαν για το περσινό υβριδικό σύνολο και την πιθανή υπέρβαση της ροής καυσίμου. Και από την στιγμή που καμία ομάδα δεν προχώρησε σε επίσημη καταγγελία το θέμα έκλεισε δίχως συνέπειες, με μία επίσημη ανακοίνωση και με τις λεπτομέρειες να παραμένουν σε ιδιωτικό επίπεδο και προφανώς να μην μαθευτούν ποτέ (προφανώς και για αυτό η ανακοίνωση άργησε τόσο πολύ, ώστε να περάσει στα «ψιλά»). Ίσως να υπήρχε ένα τρικ που να παράκαμπτε τους αισθητήρες ελέγχου ροής καυσίμου, αλλά που παράλληλα να μην ήταν ξεκάθαρα ενάντια στις προβλεπόμενες προδιαγραφές. Πάντως, η Ferrari αρνείται πως υπήρξε η οποιαδήποτε παρατυπία. Αλλά αν είχε μια μυστική συνταγή, τότε αυτή με τον ιδιωτικό συμβιβασμό που έγινε με την FIA πήγε περίπατο. Και ίσως τελικά να έχουμε υποτιμήσει την αποθαρρυντική στάση της Scuderia για το νέο της κινητήρα που έχει αρκετή λιγότερη δύναμη χάνοντας το πλεονέκτημα στις ευθείες.
Επιστρέφοντας μετά το πέρας των δοκιμών, η Racing Point τα έδωσε όλα δίχως να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλο της. Με πολλά στοιχεία από την περσινή W10 της Mercedes τα μονοθέσια της Racing Point αναμένονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικά. Μάλιστα, o Binotto της Ferrari άδραξε την ευκαιρία για να πει πως η PR20 θα είναι πολύ ανταγωνιστική της SF1000.
Στην Red Bull τα πράγματα κυλούν πιο ομαλά και η ομάδα θεωρεί πως θα κινηθεί λίγο καλύτερα από πέρυσι αφού ο V6 της Honda θα είναι λίγο πιο αποδοτικός και πολύ πιο αξιόπιστος.
Οι McLaren και Renault έχουν ικανούς οδηγούς και καλοστημένα μονοθέσια για να επαναλάβουν μια θετική εμφάνιση. Κάτω από το μέσο όρο θα κινηθεί πιθανότατα η Alpha Tauri και η Alfa Romeo. Ουραγοί και για φέτος αναμένονται να είναι η Haas (με μοτέρ Ferrari) και στον πάτο η απογοητευτική Williams (με Mercedes) που ενδεχομένως να έχει τα πιο αργά μονοθέσια της σεζόν.
Τα φώτα ανάβουν στις 15 Μαρτίου (ώρα 07:10) στην Μελβούρνη και μέχρι τότε έχουμε πολλά να πούμε ξανά!
Mercedes Κινητήρες: Mercedes | Lewis Hamilton Valtteri Bottas |
Ferrari Κινητήρες: Ferrari | Sebastian Vettel Charles Leclerc |
Red Bull Κινητήρες: Honda | Alexander Albon Max Verstappen |
McLaren Κινητήρες: Renault | Carlos Sainz Jnr Lando Norris |
Renault Κινητήρες: Renault | Esteban Ocon Daniel Ricciardo |
Alpha Tauri Κινητήρες: Honda | Daniil Kvyat Pierre Gasly |
Racing Point Κινητήρες: Mercedes | Sergio Perez Lance Stroll |
Alfa Romeo Κινητήρες: Ferrari | Kimi Raikkonen Antonio Giovinazzi |
Haas Κινητήρες: Ferrari | Romain Grosjean Kevin Magnussen |
Williams Κινητήρες: Mercedes | George Russell Nicholas Latifi |