NEA

Ακόμη και μια ναυαρχίδα σαν το Audi A8 θέλει το φρεσκάρισμά της

Η Audi προχώρησε στην αισθητική και τεχνολογική ανανέωση της ναυαρχίδας της με στόχο το Α8 να παραμείνει επίκαιρο και ενημερωμένο σε σχέση με τον πολύ δυνατό ανταγωνισμό της κατηγορίας και κυρίως την S-Class.

Έχοντας παρουσιαστεί το 1994 κάνοντας μεγάλη αίσθηση με την χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του πλαισίου, βρίσκεται πλέον στην τέταρτη γενιά του η οποία παρουσιάστηκε το 2017. Και φέτος η Audi αποφασίζει να του κάνει ένα τυπικό facelift στον μέσο της ζωής του, αλλάζοντας κάποια πράγματα στην εμφάνιση και προσθέτοντας ή εκσυγχρονίζοντας στοιχεία του ούτως ή άλλως πλούσιου ηλεκτρονικού του υπόβαθρου.

Σχεδιαστικά αυτό που ξεχωρίζει είναι η μεγαλύτερη μάσκα, οι ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα ενώ για πρώτη φορά προστίθενται και σπορ στοιχεία εξοπλισμού στην έκδοση S-Line που θυμίζει αρκετά το γρήγορο S8. Tα φωτιστικά σώματα έχουν πλέον την σύγχρονη τεχνολογία Digital Matrix LED της εταιρίας, τα οποία χρησιμοποιούν 1,3 εκατομμύρια μικρό-καθρέπτες με στόχο να υπάρχει ακριβής και όσο το δυνατόν καλύτερος φωτισμός χωρίς να παρενοχλούνται τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Τα πίσω φώτα έχουν στάνταρ τεχνολογία Digital OLED, με διάφορες έξυπνες λειτουργίες, όπως για παράδειγμα ότι ανάβουν όταν ένα αυτοκίνητο πλησιάσει σε πολύ κοντινή απόσταση το A8.

Στο σαλόνι κυριαρχεί η αίσθηση πολυτέλειας και high tech περιβάλλοντος, διαθέτοντας ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα. Στα πίσω καθίσματα όπου θα βρεθούν οι τυχεροί ιδιοκτήτες του υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες αφής στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων καθώς και μία ακόμα μεγάλη οθόνη στο κεντρικό υποβραχιόνιο για έλεγχο πολλών από τα συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με την Audi υπάρχουν πάνω από 40 συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού, μερικά εκ των οποίων είναι ιδιαίτερα εξελιγμένα, όπως το remote park assist μέσω του οποίου το αυτοκίνητο μπορεί να παρκάρει μόνο του χωρίς ο οδηγός να βρίσκεται μέσα σε αυτό.

Οι κινητήρες παραμένουν ως είχαν, με τον εξακύλινδρο TDI των 3 λίτρων να αποδίδει 286 ίππους και τον αντίστοιχου κυβισμού βενζινοκινητήρα TSI να φθάνει στους 340 ίππους. Στην γκάμα υπάρχει η έκδοση με τον V8 των 4 λίτρων με 460 ίππους ενώ στην κορυφή παραμένει το S8 με 571 ίππους. Τέλος, υπάρχει και η plug-in υβριδική έκδοση με 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα και συνδυαστική ισχύ που φθάνει στους 499 ίππους.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!