NEA

Για ποιο λόγο κατέβηκαν διαφημίσεις των Mercedes και Citroen;

Πολλές φορές πολλές από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις ίσως και να θίγουν ορισμένα ζητήματα που τα θεωρούμε δεδομένα.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Mercedes, η οποία αναγκάστηκε να κατεβάσει μια τηλεοπτική διαφήμιση στην Κίνα επειδή το μοντέλο που πρωταγωνιστούσε στο κλιπάκι είχε υπερβολικά σχιστά μάτια. Η πρόφαση του κινεζικού ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου είναι πως η συγκεκριμένη διαφήμιση προσβάλλει τα ασιατικά φυσιογνωμικά στοιχεία σε σύγκριση με του υπόλοιπου κόσμου και ιδιαίτερα των Δυτικών.

Η Citroen αντιμετώπισε άλλου είδους προβλήματα για ένα σποτάκι του C4 C-Cross. Στο οποίο ο διάσημος στην χώρα του Αmr Diab, με εκατομμύρια followers στο Instagram, φαίνεται να τραβά με το κινητό του τηλέφωνο μια κοπέλα που περνά απ μία διάβαση.

Μια κίνηση που θεωρήθηκε πως ενθαρρύνει την σεξουαλική παρενόχληση, ένα φαινόμενο που στην Αίγυπτο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Έτσι, μετά την γενικότερη κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η αντιπροσωπεία της Citroen αναγκάστηκε να κατεβάσει το βίντεο και να απολογηθεί.

Όπως φαίνεται τελευταία το έργο των διαφημιστών γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο, αφού θα έλεγε κανείς πως οι ευαισθησίες του κοινού ανά μέρος του κόσμου έχουν φθάσει σε επίπεδα υστερίας. Ή μήπως όχι;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!