Λίγο μετά την Ford η Toyota παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό στην Αυστρία, παρουσία του νέου προέδρου της FIA, Mohammed Ben Sulayem.
Η Toyota θα συμμετέχει στο φετινό πρωτάθλημα με συνολικά τέσσερα αγωνιστικά. Βασικοί οδηγοί θα είναι οι Elfyn Evans και Kalle Rovanpera. Το τρίτο αυτοκίνητο θα το μοιραστούν ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier -θα δώσει τον παρόν καταρχήν στο Μόντε Κάρλο- και ο WRC Esapekka Lappi. Το τέταρτο θα οδηγήσει ο Takamoto Katsuta που έχει και την ευθύνη εξέλιξής του.
Το υβριδικό Toyota Rally1 GR Yaris είναι φυσικά προσαρμοσμένο στους νέους κανονισμούς, με τον turbo των 1.600 κυβικών να υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW. Όσο για συνδυαστική ισχύ αυτή περιστασιακά ξεπερνά τα 500 άλογα και για αυτό το λόγο στα νέα αγωνιστικά του WRC το roll-cage είναι ακόμη πιο ενισχυμένο.
Η αύξηση του βάρους των 70 κιλών οφείλεται κατά κύριο λόγο στο υβριδικό σύστημα με την μπαταρία των 3,9 kWh, η οποία φορτίζει με την ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Έτσι, υπάρχει ένα έξτρα boost περιστασιακά, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως τα νέα υβριδικά αγωνιστικά θα μπορούν να κινούνται για λίγα χιλιόμετρα εκτός των ειδικών ηλεκτρικά και να φορτίζονται στα park services.
Ride onboard the GR Yaris Rally1 as @ElfynEvans gets back behind the wheel of our 2022 challenger ⚡️#ToyotaGAZOORacing #GRYaris #Rally1 #WRC pic.twitter.com/uFCNNtiOr7
— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) December 15, 2021
Watch @SebOgier getting to grips with a new generation of rally car after another day's testing in the Alps! ⚡️#ToyotaGAZOORacing #GRYaris #Rally1 #WRC pic.twitter.com/NzDVxsCk7W
— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) December 14, 2021