ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η BMW βάζει τον Σβαρτσενέγκερ να κάνει τον Δία [video]

Στον άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο διαφημιστικό στον φημισμένο αγώνα Super Bowl στις ΗΠΑ, η BMW βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για την πιο ευρηματική ιδέα βασισμένη στην ελληνική μυθολογία.

Στο ημίχρονο της πιο σημαντικής αθλητικής εκδήλωσης στον κόσμο, με κοινό πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές, η BMW επέλεξε να χρησιμοποιήσει την ελληνική μυθολογία ως κεντρική ιδέα. Και μαζί δύο μεγάλους σταρ του Χόλυγουντ, τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και και την Σάλμα Χάγιεκ.

Ο πρώτος παριστάνει τον Δία και η δεύτερη την γυναίκα του την Ήρα. Το σενάριο θέλει και τους δύο να βγαίνουν σε… σύνταξη, οπότε πηγαίνουν στο Παλμ Σπρινγκς στην Καλιφόρνια, κάνοντας βαρετά πράγματα.

Ο Δίας είναι μάλλον εκνευρισμένος με όσους του ζητούν να κάνει μαγικά με τον ηλεκτρισμό και τους κεραυνούς του στις διάφορες συναντήσεις του. Τελικά στο προσκήνιο μπαίνει και η BMW iX με την οποία το αντισυμβατικό και γεμάτο χιούμορ θεϊκό ζευγάρι ξεκινά να κάνει την βόλτα του.

Πατήστε το play και δείτε ένα πολύ έξυπνο διαφημιστικό το οποίο μεταξύ άλλων προμοτάρει και την Ελλάδα με έναν πλάγιο αλλά πολύ χαριτωμένο τρόπο.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!