NEA

Πόσο λέτε πως πωλήθηκε μία BMW 323i;

Όπως μπορείτε να δείτε δεν μιλάμε για μία σύγχρονη BMW αλλά για ένα μοντέλο του 1985 που εκείνη την εποχή ήταν από τα κορυφαία σπορ μοντέλα.

Αν και αρκετοί θεωρούν την συγκεκριμένη «τριάρα» (η 2η γενιά με διάστημα παραγωγής 1982-1994) ως μια από τις πιο μέτριες, η 323i υπήρξε πολύ πριν μπουν τα λογότυπα του M Division. Ήταν η κορυφαία έκδοση της E30 και η διάδοχος της E23. Κάτω από το καπό της είχε έναν εξακύλινδρο των 2,3 λίτρων με ισχύ 150 ίππων και αρωγό το χαμηλό απόβαρο των 1.050 κιλών.

Η συγκεκριμένη είχε εγκατεστημένη από το εργοστάσιο σπορ κιβώτιο ταχυτήτων με κοντή πέμπτη 1:1, μπλοκέ διαφορικό πίσω και ένα σαλόνι γνήσιο Recaro. Και κάπως έτσι χρειαζόταν 8,3 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα με την τελική στα 202 χλμ./ώρα και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς.

Η 323i της γενιάς Ε30 υπήρξε το όνειρο για πολλούς εκείνα τα χρόνια. Τώρα, είναι η χαρά του συλλέκτη, μιας και οι BMW της δεκαετίας του 80 έχουν πλέον πολύ υψηλές τιμές. Αλλά κάποιες φορές υπάρχουν και υπερβολές.

Όπως για την εικονιζόμενη που παρά τα μόλις 260 χιλιόμετρα που έχει διανύσει -και που μοιάζει λες και βγήκε χτες από το εργοστάσιο- κατάφερε στην Αυστρία να πωληθεί για 120.000 ευρώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!