NEA

Honda Jazz e:HEV & Crosstar e:HEV: Παίρνoυν άριστα και υποτροφία!

Honda Jazz and Honda Jazz Crosstar Exterior

Τα νέα Honda Jazz και Jazz Crosstar έχoυν την καλύτερη απάντηση σε όλα τα δύσκολα ερωτήματα της σημερινής αυτοκινητικής πραγματικότητας. Οικονομία, οικολογία, πρακτικότητα, στυλ, αξιοπιστία και κανένα άγχος αυτονομίας. Θέλετε περισσότερα; Α, και ολίγον από SUV παρουσιαστικό.

Είναι κάποιες μοναδικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που μένουν στην ιστορία. Αυτό μπορεί να συμβεί εφόσον κάνουν κάτι πρωτοποριακό και βρουν μοναδική ανταπόκριση και αγάπη από το κοινό. Αυτό συνέβη και με τις δύο προηγούμενες γενιές του ιαπωνικού μικρού Honda Jazz. Αξία που έμεινε στο χρόνο, με αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση και χώροι που θυμίζουν μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Μπορούσε να γίνει καλύτερο; Για τους Ιάπωνες της Honda μπορούσε και με το παραπάνω, αφού πρόσθεσαν στην πετυχημένη συνταγή, ένα εκπληκτικό υβριδικό σύστημα, αρκετό στιλ και πολλές δόσεις τεχνολογίας.

Το νέο Jazz e:HEV λοιπόν παρέμεινε compact στις διαστάσεις του, γεγονός που το κρατάει στην κορυφή του αστικού βάθρου. Ένα σουπερμίνι που χωράει παντού, κάνει τη ζωή του οδηγού εύκολη και θα χωρέσει με ευκολία την οικογένεια και τις αποσκευές της. Τα 304 λίτρα του πορτμπαγκάζ θα γίνουν ακόμη και 1.203, ενώ αν χρειαστεί τα Magic Seats θα κάνουν τα μαγικά τους ώστε να μεταφέρουν ένα ποδήλατο, ένα πλυντήριο ή ακόμη και μία τεράστια τηλεόραση, εφόσον χρειαστεί, και με ασφάλεια.

Μοντέρνο, ευρύχωρο και οικονομικό

Όλα αυτά δεν μπορεί να τα κάνει κανένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με μήκος που ξεπερνά μόλις τα 4 μέτρα (4,044 για την ακρίβεια) και για αυτό το λόγο, στο πρώτο μάθημα της πρακτικότητας το Jazz παίρνει το καλύτερο βαθμό. Συνέχεια στις… πανελλήνιες και πάμε στο δεύτερο και κρίσιμο μάθημα. Την οικονομία. Με την αμόλυβδη πάνω από 2,2 ευρώ, ακόμη και αυτοί που δεν νοιάζονταν και τόσο για τους αριθμούς έχουν πιάσει τα κομπιουτεράκια και υπολογίζουν με ακρίβεια την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκίνητου τους.

Αυτό το έπραξαν πολύ νωρίτερα οι μηχανικοί της Honda και κατάφεραν μέσα από ένα κορυφαίο υβριδικό σύστημα να περιορίσουν την κατανάλωση στο νέο Jazz e:HEV στα 3,5 λίτρα/100 χλμ. μέσα στην πόλη. Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου i-VTEC (97 ίππων και 131 Nm ροπής) συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία ιόντων λιθίου, αποδίδοντας συνδυαστικά 109 ίππους και 253 Nm ροπής. Ο ένας φορτίζει τη μπαταρία και ο άλλος κινεί το ιαπωνικό μοντέλο σε αστικές ταχύτητες με αποτέλεσμα να λειτουργεί στο 80% της ζωής του με μπαταρία και στο 20% απευθείας με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.  

Οι τρεις λειτουργίες στο νέο Jazz είναι το EV Drive (μονάχα με ηλεκτρική ενέργεια), το Hybrid Drive (συνδυασμός και των δύο) και το Engine Drive (στις υψηλές ταχύτητες ο i-VTEC αναλαμβάνει απευθείας δράση). Εσείς βέβαια δε χρειάζεται να ασχολείστε με τον κύκλο Atkinson αλλά με το πορτοφόλι σας που είναι σε θέση να μην αδειάζει κάθε φορά που περνάτε από ένα πρατήριο καυσίμων (4,5 λίτρα/100 χλμ. ακόμη και σε μεικτό κύκλο εκτός πόλης με φορτίο). Άριστα και με το παραπάνω και στο μάθημα της οικονομίας για το νέο Honda Jazz e:HEV.

To πόσο μπροστά βλέπουν οι Ιάπωνες το γνωρίζουμε. Αυτό που δε γνωρίζαμε όμως είναι ότι θα έβρισκαν τη λύση μία ώρα αρχύτερα στο άγχος που προκαλούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την αυτονομία τους. Και βέβαια συγκρίνουμε το Jazz με ένα ηλεκτρικό από τη στιγμή που το κόστος των μετακινήσεων είναι εφάμιλλο και η εκπομπή CO2 ελάχιστη με το μοντέλο της Honda. Μόνο που με το Jazz δε χρειάζεται να αγχώνεσαι για πρίζες και στάσεις, αφού αρκεί να κάνει κάποιος ότι έκανε μια ζωή. Να φουλάρει το ρεζερβουάρ, μόνο που το κάνει με χαμηλότερο κόστος σε σχέση με ένα οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο με βενζινοκινητήρα.

Με υψηλά επίπεδα ασφάλειας

Άριστα σε όλα λοιπόν για το νέο Jazz e:HEV που βάζει το κερασάκι στον τομέα της ασφάλειας (10 αερόσακοι και πολλά συστήματα υποβοήθησης από το βασικό εξοπλισμό), αλλά και στο hi tech στοιχείο του εσωτερικού.

Εκεί δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και μία οθόνη αφής 9 ιντσών, βγαλμένα από το μέλλον (παραπέμπουν στο μοναδικό Honda e) με έμφαση φυσικά και στην εργονομία, καθώς δε λείπουν και οι φυσικοί διακόπτες για τις βασικές λειτουργίες. Όλα αυτά σε ένα άκρως ποιοτικό περιτύλιγμα που φέρει την υπογραφή της Honda και είναι σε θέση να υποσχεθεί απόλυτη αντοχή στο χρόνο και απροβλημάτιστη συμβίωση.

O απόλυτος συνδυασμός ευρυχωρίας, τεχνολογιών και lifestyle, είναι η crossover εκδοχή του νέου Jazz. To Crosstar e:HEV διαθέτει ένα compact πακέτο που σε κερδίζει με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του και με το παραπάνω. Η Honda άλλωστε, βρίσκει πάντα τον τρόπο να ξεπερνάει τον εαυτό της.

Αρχικά λάνσαρε πριν από αρκετά χρόνια το πρώτο Jazz ως ένα αξιόπιστο πολυχρηστικό σουπερμίνι, στη συνέχεια ως ένα κομψό και οικονομικό μικρό που κατέκλυσε την ελληνική αγορά με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του, και τώρα στην τρίτη του απόπειρα ως το απόλυτο τεχνολογικό αριστούργημα. Το νέο Jazz μάλιστα κράτησε όλη την προίκα της πρακτικότητας και της ευελιξίας, προσθέτοντας την υβριδική τεχνολογία σε όλο της το μεγαλείο σε ένα στιλάτο crossover πακέτο που το κάνει μοναδικό χωρίς κανέναν ουσιαστικά αντίπαλο.  

Με Crosstar στιλ και πρακτικότητα

Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν, γνωρίζει καλά την παγκόσμια μεταστροφή και αγάπη του κόσμου προς τα μικρά/compact SUV’s. Γνωρίζει επίσης πως το Jazz αποτελεί ίσως το πλέον πολυτάλαντο μικρό που έχει εμφανιστεί ποτέ στους δρόμους και μάλιστα έδωσε τεράστια έμφαση στο design του ώστε να αποτελεί πλέον και ένα από το ομορφότερα και καλοσχεδιασμένα μικρά.

To «πάντρεμα» λοιπόν των SUV χαρακτηριστικών με τη νέα γενιά Jazz, έφερε το Crosstar των, 4,090 μέτρων σε μήκος (λιγότερα από 5 εκατοστά πιο μακρύ σε σχέση με το Jazz) και των 15,2 εκατοστών απόσταση από το έδαφος (13,6 εκατοστά για το «απλό» Jazz). Αριθμοί που δείχνουν πως το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει συμπαγές και ταυτόχρονα μπορεί να καλύψει τις ανάγκες για απόδραση στην εξοχή, να περάσει πάνω από πεζοδρόμια ή απλά να διασχίσει έναν κακοτράχαλο δρόμο μετά από πολυήμερη καταιγίδα.

Το μεγάλο ατού για το Jazz Crosstar πέρα από την SUV κορδέλα, είναι η απαράμιλλη ευρυχωρία για τις διαστάσεις του. Καταφέρνει εντέχνως με τον ειδικό σχεδιασμό και την χωροταξική του τελειότητα να καλύπτει ανάγκες τεσσάρων ή πέντε επιβατών, να χωράει συσκευές με υπερβολικό όγκο και μονοκόμματα αντικείμενα. Η… μαγεία βρίσκεται στα magic seats που αναδιπλώνονται και ανασηκώνονται όσο χρειαστεί, επιτρέποντας στα ογκώδη αντικείμενα να χωρέσουν από τις πίσω πόρτες ή, σε περίπτωση που θέλουμε έναν ενιαίο χώρο, να «πέσουν» εντελώς αφήνοντας 1.205 λίτρα διαθέσιμα.

Το Jazz Crosstar παράλληλα υιοθετεί όλα τα προχωρημένα gadgets και τα high-tech στοιχεία που πρωταγωνιστούν και στο Jazz e:HEV. O ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και η οθόνη multimedia 9 ιντσών (από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού) δίνουν ξεχωριστό τόνο υψηλής τεχνολογίας με την ποιότητα και την ευκρίνεια που αποπνέουν, ενώ η συνδεσιμότητα με τις συσκευές μας και οι αλλαγές στις λειτουργίες γίνονται με πολύ απλό και έξυπνο τρόπο χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις ή εξοικείωση. Μαζί με την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό και στα καθίσματα, εκφράζουν απόλυτα το premium στοιχείο που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο που πρωτοπορεί έτσι και αλλιώς σε κάθε τομέα.

Υβριδική υπεροχή

Και μια και μιλήσαμε για πρωτοπορία, συνώνυμο της Honda εδώ και πολλές δεκαετίες, το μυαλό μας πάει στο υβριδικό σύστημα e:HEV που συνοδεύει το Jazz Crosstar. Πρόκειται για σύστημα με 2 ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 i-VTEC, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο κιβώτιο e-CVT μονής σχέσης.

Συνδυασμός που με λίγα λόγια προσφέρει τρομερή ευκολία την οδήγηση και απίστευτη οικονομία καυσίμου, καθώς η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα/100 χλμ., με την εκπομπή CO2 να περιορίζεται μόλις στα 110 γραμμάρια/χλμ. Το υβριδικό σύστημα του Jazz Crosstar e:HEV αποδίδει 109 ίππους ή αν προτιμάτε 80 kW, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα.

Η τεχνολογική υπεροχή του Jazz Crosstar e:HEV συνεχίζεται με την πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Η ιαπωνική φίρμα το αποκαλεί Honda Sensing και είναι πραγματικά σα να αισθάνεται τον κίνδυνο ή την ανάγκη του οδηγού για λιγότερες σκοτούρες, βοηθώντας σε μικρές ή μεγάλες καθημερινές οδηγικές δυσκολίες. Highlight οι δέκα αερόσακοι και το σύστημα συγκράτησης SRS που είναι εκεί για την απόλυτη ασφάλεια σας.  

Αθροίζοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω, την υψηλή τεχνολογία, την κορυφαία πρακτικότητα, την οικονομία (και ελευθερία κίνησης στον δακτύλιο) που χαρίζει η υβριδική τεχνολογία, την crossover ενίσχυση που προσδίδει τεράστιες δυνατότητες και το εξαιρετικό στιλ (διχρωμίες αμαξώματος, ράγες και προστατευτικά), έχουμε ένα μοναδικό compact crossover που όμοιο του δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.

Επισκεφθείτε τώρα έναν επίσημο έμπορο από το δίκτυο της Honda και αποκτήστε τόσο το νέο Jazz e:HEV, όσο και το Jazz Crosstar e:HEV με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!