NEAPINED

Αυτή η Ferrari Enzo δεν βγήκε ποτέ στους δρόμους

Η δημοπρασία θα γίνει στις 15-17 Μαρτίου με εκτιμώμενη τιμή περίπου στα 5 εκατομμύρια ευρώ καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ για μία μεταχειρισμένη Enzo.

Πρόκειται για μία εξαιρετική περίπτωση πώλησης Enzo που έχει διανύσει μόλις 227 χιλιόμετρα. Μάλιστα, τα πάνω από τα μισά τα έχει κάνει η ίδια η Ferrari σε δοκιμές της πριν παραδώσει το αυτοκίνητο στον πελάτη. Ο οποίος πήρε την γκρι Enzo του το 2003 στην Ιαπωνία και την αποθήκευσε στο γκαράζ του δίχως καν να βγάλει ποτέ πινακίδες κυκλοφορίας!

Πραγματικά, ακούγεται απίστευτο αλλά όλα αυτά τα χρόνια η Enzo ίσως να μην πάτησε ποτέ σε δημόσιο δρόμο. Το γιατί, είναι άγνωστο. Ωστόσο, βλέπουμε πως τα πάντα είναι σχεδόν άθικτα με τα νάιλον στα καθίσματα και το κλειδί στην ορίτζιναλ σακούλα του.

Λες και βγήκε χτες από το εργοστάσιο, μαζί με το δώρο σετ με τις τρεις βαλίτσες που έδινε τότε η Ferrari. Και πέρα από την εξαιρετική της κατάσταση η συγκεκριμένη Enzo είναι πολύ σπάνια αφού είναι μόλις η μία από τις εννέα συνολικά που βγήκαν με γκρι αμάξωμα και μπεζ καθίσματα.

Υπενθυμίζεται ότι η Enzo αποτέλεσε την διάδοχο της F50 και ο αρχικός προγραμματισμός ήταν στις 349 μονάδες. Οι οποίες «ξεπούλησαν» πριν καν η Enzo μπει στην παραγωγή το 2002. Έτσι, οι Ιταλοί αποφάσισαν να προχωρήσουν στην παραγωγή ακόμη 50 Enzo. Υπήρξε και μια τελευταία 400ή που παραχωρήθηκε στον Πάπα Ιωάννη-Παύλο ΙΙ για να δημοπρατηθεί και τα έσοδα να ενισχύσουν τους πληγέντες από το καταστροφικό τσουνάμι του 2004.

Με βαριά τεχνολογία από την F1 στην σχεδίαση του ρύγχους και με τον εκπληκτικό V12 των 6,0 λίτρων να αποδίδει πάνω από 660 άλογα, υπήρξε η επιτομή όλων όσων πρέσβευε η Ferrari το μακρινό πλέον 2002. Η κίνηση περνούσε στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου αυτοματοποιημένου μηχανικού κιβωτίου, ενώ χάρη στην εκτεταμένη χρήση κάρμπον ζύγιζε μόλις 1.479 κιλά.

Πέρα από το ανεπανάληπτο στήσιμο της οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 δλ. και την τελικά να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!