NEAPINED

Mercedes GLA & GLB: Διακριτικό φρεσκάρισμα

Μετά και την γκάμα της A-Class η γερμανική εταιρία ολοκληρώνει την αναβάθμιση των κόμπακτ μοντέλων της, τα οποία προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Οι αισθητικές επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος με νέα φωτιστικά φώτα LED τα οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πλέον και διαφορετική μάσκα για ένα πιο δυναμικό σύνολο. Επίσης, υπάρχουν επίσης νέα χρώματα και νέας σχεδίασης ζάντες από 17 έως και 20 ίντσες.

Στο εσωτερικό διατίθεται πλέον ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που συνδυάζεται με οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις και οι δύο οθόνες είναι των 10,25 ιντσών, ενώ έχει προστεθεί και η πιο σύγχρονη γενιά του συστήματος MBUX.

Μία ακόμα αλλαγή είναι η χρήση συνθετικού δέρματος Artico για τα καθίσματα, το οποίο διατίθεται σε πολλές αποχρώσεις. Βελτιωμένο και με αυξημένες δυνατότητες είναι και το σύστημα Driving Assistance της εταιρίας, με διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν τα ίδια μηχανικά σύνολα. Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα των 48V, με έξτρα ισχύ 14 ίππων από τον ηλεκτροκινητήρα.

Μία σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν είναι η κατάργηση του μηχανικού κιβωτίου από όλη την γκάμα, με τα νέα μοντέλα να προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματα DCT διπλού συμπλέκτη, με επτά και 8 σχέσεις.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες τα δύο γερμανικά SUV διατίθενται σε δύο εκδόσεις του κινητήρα των 1.332 κ.εκ. με 136 και 163 ίππους, ενώ υπάρχει και ο δίλιτρος κινητήρας με απόδοση 190 και 224 ίππους (σε αυτή την περίπτωση υπάρχει και τετρακίνηση).

Ο δίλιτρος diesel υπάρχει σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με 116, 150 και 190 ίππους. Στις δύο τελευταίες εκδόσεις διατίθεται και τετρακίνηση 4Matic.

Στην γκάμα παραμένει και η plug-in υβριδική έκδοση, με βάση τον κινητήρα των 1,33 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW, με συνδυαστικές τιμές ισχύος στους 218 ίππους και ροπής στα 450 Νm. Η μπαταρία είναι των 11,5 kWh ενώ η αυτονομία έχει αυξηθεί έως τα 70 χιλιόμετρα.

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχουν και οι εκδόσεις AMG, με αρκετές αισθητικές διαφοροποιήσεις στο εμπρός μέρος και σαφώς πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με τον 4κύλινδρο τούρμπο και ήπια υβριδικό σύστημα, με την ισχύ να φθάνει τους 306 ίππους και τα 400 Nm ροπή. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT DCT 8G.

Η GLA 35 4MATIC επιταχύνει στο 0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η GLB 35 4MATIC χρειάζεται για την ίδια διαδικασία 5,5 δευτερόλεπτα. Η τελική και των δύο φθάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Η έναρξη των πωλήσεων αναμένεται στο αμέσως προσεχές διάστημα με τις τιμές να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αν και όπως συμβαίνει τελευταία είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχει μία μικρή αναπροσαρμογή προς τα πάνω σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με δεδομένο μάλιστα ότι είναι αισθητά αναβαθμισμένος και ο εξοπλισμός.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!