NEAPINED

Η νέα Mercedes E-Class έχει μόνο τετρακύλινδρα μοτέρ

Η νέα γενιά της E-Class περνά στην 6η της γενιά, η οποία είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, πιο ελκυστική σε ντιζάιν και με περισσότερη τεχνολογία από κάθε άλλη φορά. Διαθέσιμη από αυτό το καλοκαίρι.

Το σχήμα της μακριάς λιμουζίνας μπορεί να μην είναι πλέον από τα δημοφιλέστερα. Και στην χώρα μας προφανώς θα δούμε περισσότερες E-Class να κυκλοφορούν σε ταξί παρά ως ΙΧ. Παρά ταύτα το εν λόγω μοντέλο παραμένει ένα από τα βαριά χαρτιά της Mercedes, όντα κάτω από τη ναυαρχίδα S-Class.

Σχεδιαστικά η νέα γενιά δείχνει πολύ δυναμική, με όμορφες αναλογίες και με μία ελαφριά κλίση της οροφής που δίνει ένα ακόμη πιο ελκυστικό τόνο. Τουλάχιστον, για όσους συγκινούνται ακόμη από τα μεγάλα σεντάν, τον καλύτερο τύπο αμαξωμάτων για μακρινά ταξίδια.

Εννοείται πως υπάρχουν προηγμένα φωτιστικά σώματα και πέρα από τους στάνταρ προβολείς υπάρχουν και οι προαιρετικοί Digital Light με προσαρμοζόμενη σε βάθος πεδίο δέσμη. Μπροστά δεσπόζει η μάσκα με τα νέα φώτα, τα οποία πίσω έχουν το σχήμα του αστεριού της Mercedes.

Σε σχέση με την απερχόμενη E-Class, η νέα φτάνει σε μήκος τα 4,949 μέτρα με το μεταξόνιο των 2.961 χιλιοστά να διασφαλίζει κορυφαία χωροταξικά επίπεδα και το πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 540 λίτρα.

Το ταμπλό έχει τη νέα διάταξη MBUX με την πλουσιότερη να έχει και οθόνη αφής μπροστά από το συνοδηγό. Όσον αφορά στο σύνολο συνδεσιμότητας και ψηφιακών συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, υπάρχουν πάρα πολλά ξεχωρίζοντας το Digital Vehicle Key που επιτρέπει το ξεκλείδωμα μέσω smartphone.

Οι δυνατότητες διασύνδεσης και ψυχαγωγίας είναι κορυφαίες, με κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία όπως η ύπαρξη μίας κάμερας selfie η οποία παρακολουθεί τον οδηγό καθώς και δυνατότητα πρόσβασης σε εφαρμογές και παιχνίδια ή video που προβάλλονται στην κεντρική οθόνη του MBUX.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά δίλιτρα τετρακύλινδρα μοτέρ με ήπια και plug-in υβριδική τεχνολογία.

Όπως θα δείτε στους παρακάτω πίνακες η E 200 έχει 204 ίππους και η ντίζελ E 220 d έχει 197 ίππους. Εδώ υπάρχει mild hybrid σύστημα με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα μίζας/ γεννήτρια 17 kW και 205 Nm.

Στη συνέχεια συναντάμε την plug-in υβριδική E 300 e με 204 ίππους και την E 300 e με 252 ίππους. Και οι δύο PHEV εκδόσεις έχουν ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων και μία μεγάλη μπαταρία στις 25,4 kWh προσφέροντας μία πολύ μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα!

Την μετάδοση αναλαμβάνει αυτόματο 9άρι κιβώτιο, ενώ ανάλογα με την έκδοση υπάρχει και τετρακίνηση 4Matic. Κατά τα υπόλοιπα υπάρχουν διάφορα στάνταρ και προαιρετικά στοιχεία που αρμόζουν σε μία λιμουζίνα όπως η E-Class. Όπως είναι η έξτρα αερανάρτηση και το σύστημα τετραδιεύθυνσης.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!