PINEDΑΓΩΝΕΣ

Η Ferrari κατακτά τις 24 Ώρες του Le Mans μετά από επική κόντρα με την Toyota

Μετά από σχεδόν έξι δεκαετίες, η Ferrari επιστρέφει για να διεκδικήσει την πρώτη θέση στον εμβληματικό αγώνα αντοχής.

Για πρώτη φορά από το 1965, η Ferrari κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans! Το #51 Ferrari AF Corse 499P των Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi νίκησε ένα απαιτητικό Le Mans. Είναι επίσης η πρώτη νίκη για το 499P στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Το νικητήριο πρωτότυπο ολοκλήρωσε 342 γύρους σε 24 ώρες και κέρδισε με διαφορά 81,793 δευτερολέπτων.

Σε έναν συναρπαστικό και γεμάτο δράση αγώνα, η Ferrari αναδείχθηκε νικήτρια στις ιστορικές 24 Ώρες του Le Mans, εξασφαλίζοντας μια αξέχαστη νίκη μετά από ένα κενό 58 ετών από τον τελευταίο της θρίαμβο στο θρυλικό γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Στην εκατονταετή έκδοση του αγώνα παρατηρήθηκε έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών, όπως η Toyota, η Cadillac, η Porsche και η Peugeot, κάνοντας τον θρίαμβο της Ferrari ακόμα πιο αξιοσημείωτο.

Η #51 499P, με οδηγούς τους James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi, έδωσε μάχη σε έναν δύσκολο και χαοτικό αγώνα, που σημαδεύτηκε από πολλές περιόδους με αυτοκίνητο ασφαλείας και απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες.

Παρά τον τρομερό ανταγωνισμό από άλλους συμμετέχοντες στην κατηγορία Hypercar, όπως η Toyota και η Peugeot, η αποφασιστικότητα και η ικανότητα της Ferrari την έφεραν στην πρώτη θέση.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το #8 Toyota Gazoo Racing GR010 HYBRID (Sebastien Buemi/Brendon Hartley/Ryo Hirakawa), που έμεινε λίγο πίσω από την έκτη συνεχή νίκη της Toyota στο Le Mans λόγω ενός απογοητευτικού τετακέ και μίας ατυχούς στιγμής του Hirakawa στις τελευταίες δύο ώρες.

Το #2 Cadillac Racing V-Series.R (Earl Bamber/Alex Lynn/Richard Westbrook) τερμάτισε τρίτο, με διαφορά ενός γύρου, και πήρε το πρώτο βάθρο για την Cadillac στο Le Mans μαζί με τα άλλα δύο Cadillac.

Στην κατηγορία LMP2, η Inter Europol Competition, κατακτά τη μεγαλύτερη νίκη που έχει επιτύχει ποτέ – μια νίκη στην κατηγορία LMP2 στο Le Mans!

Με εντυπωσιακές επιδόσεις από τον Fabio Scherer, παρά τον τραυματισμό του ποδιού του κατά τη διάρκεια του αγώνα, το πράσινο και κίτρινο #34 Oreca 07-Gibson των Scherer, Albert Costa και ιδιοκτήτη Jakub Smiechowski κράτησε τη νίκη στην κατηγορία του.

Ο Scherer αντιμετώπισε τον πόνο και κατάφερε να αντισταθεί στο #41 Team WRT Oreca (Rui Andrade/Louis Deletraz/Robert Kubica) με διαφορά 21.015 δευτερολέπτων. Τρίτο στην κατηγορία LMP2 ήρθε το Team Duqueine #30 (Neel Jani/Rene Binder/Nicolas Pino).

Η Corvette Racing, για την έννατη και τελευταία φορά ως η επίσημη εργοστασιακή ομάδα αγώνων που γνωρίζουμε γενεές, κέρδισε στο Le Mans – και είναι οι τελευταίοι νικητές στην ιστορία.

Προβλήματα οι ανταγωνιστές

Αρκετοί αγωνιζόμενοι στην κορυφαία κατηγορία Hypercar αντιμετώπισαν αναποδιές καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το #7 της Toyota, με οδηγό τον Kamui Kobayashi, αναγκάστηκε να βγει εκτός συναγωνισμού μετά από ένα περιστατικό στο οποίο ενεπλάκησαν το #35 της Alpine LMP2 και το #66 της Ferrari GTE Am κατά τη διάρκεια μιας αργής ζώνης στις αρχές της νύχτας.

Το #9X8 της Peugeot, που θεωρήθηκε αουτσάιντερ, έδειξε απροσδόκητες δυνατότητες μέχρι που ο Gustavo Menezes εγκατέλειψε στα μέσα του αγώνα. Επιπλέον, η #6 Porsche 963 χρειάστηκε σημαντικές επισκευές μετά από ένα περιστατικό εκτός πίστας στις Porsche Curves, μένοντας τελικά πίσω.

Επική κόντρα σε μια καθοριστική στιγμή

Καθώς ο αγώνας εξελισσόταν, έγινε μια σκληρή μάχη μεταξύ της #51 Ferrari και της #8 Toyota, με οδηγούς τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Roy Hirakawa. Με μόλις λίγα δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν, μια κρίσιμη στιγμή συνέβη 90 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα, όταν ο Hirakawa μπλόκαρε τους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα να έρθει σε επαφή με τις μπαριέρες στο Arnage.

Το μετέπειτα pit stop για την αποκατάσταση της ζημιάς κόστισε στην Toyota κρίσιμα λεπτά, προσφέροντας στη Ferrari ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Παρόλο που η Ferrari αντιμετώπισε μια μικρή αναποδιά κατά το τελευταίο pit stop, απαιτώντας επανεκκίνηση του συστήματος, αυτό τελικά δεν εμπόδισε τη θριαμβευτική επιστροφή της.

Τέλος στη βασιλεία της Toyota

Η νίκη της Ferrari στο Le Mans σηματοδοτεί το τέλος της πενταετούς κυριαρχίας της Toyota στον διάσημο αγώνα αντοχής. Ενώ η Toyota μπορεί να είναι περήφανη για την απόδοσή της, η ομάδα μπορεί να τρέφει κάποια απογοήτευση σχετικά με τις αλλαγές στην ισορροπία απόδοσης που επηρέασαν την ανταγωνιστικότητά της λίγο πριν από τον αγώνα.

Παρ’ όλα αυτά, η προσοχή παραμένει στον καθυστερημένο και άξιο θρίαμβο της Ferrari, ο οποίος αναμφίβολα θα γιορταστεί από τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο.

Θρίαμβος όπως παλιά

Οι 24 Ώρες του Le Mans έγιναν μάρτυρες της αναγέννησης της Ferrari, καθώς θριάμβευσε μετά από 58 χρόνια απουσίας από το βάθρο των νικητών. Ο έντονος ανταγωνισμός, οι απροσδόκητες ανατροπές και το διαρκές πνεύμα των αγώνων αντοχής καθήλωσαν τους οπαδούς καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Η νίκη της Ferrari σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Καθώς αρχίζουν οι εορτασμοί, τόσο οι οπαδοί της Ferrari όσο και του Le Mans μπορούν να χαρούν αυτό το πολυαναμενόμενο επίτευγμα και να αναπληρώσουν την απογοήτευση στην Formula 1.






@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!