NEAPINED

Η Dacia θέλει το δικό της Ami

Η ρουμανική μάρκα εξετάζει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού microcar, σε μια προσπάθεια να εισέλθει στην ανερχόμενη αγορά της μικρό-κινητικότητας.

Η ρουμανική μάρκα επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά, μεταξύ άλλων με τα επερχόμενα, άλλα δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας C, με ένα supermini και με το Spring να έχει καθιερωθεί ανάμεσα στα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει η προοπτική να κατακτήσει και την αγορά των μικρών αστικών ηλεκτρικών οχημάτων, όπως αποκάλυψε στο Autocar ο αρχισχεδιαστής της Dacia, David Durand, στο Autocar. Η φιλοσοφία της Dacia που περιορίζεται στα βασικά θα φαίνεται να της δίνει το πλεονέκτημα να αποκτήσει μερίδιο από την πιο οικονομική κατηγορία αυτοκινήτων.

Το Ami, όπως και το Topolino, είναι ένα από τα φθηνότερα και ελαφρύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, δίχως να διαθέτει ακριβό και βαρύ εξοπλισμό, όπως κλιματισμός, σύστημα ψυχαγωγίας, προηγμένα συστήματα οδήγησης κ.α. Αν η Dacia αποφασίσει να εισέλθει στην αγορά των microcar, σίγουρα θα ακολουθήσει μια παρόμοια πορεία.

Renault-Mobilize Duo

Κάθε μοντέλο της Dacia που αναμένεται να κυκλοφορήσει βασίζεται σε μια παραλλαγή της αρχιτεκτονικής CMF-B της μητρικής εταιρείας Renault, εκτός από το Spring, το οποίο βασίζεται στη μικρότερη, αποκλειστικά ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-AEV.

Δεν είναι σαφές αν αυτή η πλατφόρμα μπορεί να συρρικνωθεί ακόμα περισσότερο για να υποστηρίξει ένα microcar, αλλά αυτό θα μποορούσε να ανήκει στη νεοσύστατη μάρκα κινητικότητας της Renault, Mobilize, η οποία πρόσφατα παρουσίασε το Duo.

Ο Durand είναι πεπεισμένος ότι οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις πρέπει να προσφέρουν περισσότερες κινήτρα για την αγορά μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε αυτήν την κατηγορία. Επικαλούμενος τις κατηγορίες “kei car” της Ιαπωνίας ως παράδειγμα του πώς η ρύθμιση μπορεί να προωθήσει την υιοθέτηση πιο χώρο-αποδοτικών αυτοκινήτων, προσφέροντας φορολογικά, ασφαλιστικά και οφειλόμενα πλεονεκτήματα σε οχήματα κάτω από ένα συγκεκριμένο μέγεθος, πρότεινε ότι η Dacia θα εισέλθει σε αυτήν την αγορά μόνο εάν οι νομοθετικές συνθήκες ήταν κατάλληλες.

Σε μια εποχή που η αστική κινητικότητα γίνεται πιο πολύπλοκη και αναζητούνται όλο και περισσότερες εναλλακτικές λύσεις για τη μετακίνηση στις πόλεις, η είσοδος της Dacia στην αγορά των μικρών, προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα προσθήκη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!