Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, κάπου στα τέλη Οκτωβρίου, θα είναι διαθέσιμη η έκδοση του Avenger με τον κινητήρα βενζίνης των 1.200 κ.εκ. που αποδίδει 100 ίππους.
Καλά τα ηλεκτρικά, αλλά προς το παρόν οι συμβατικές εκδόσεις με τους κινητήρες καύσης εξακολουθούν να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Έτσι, παρόλο που το Avenger λανσαρίστηκε ως ηλεκτρικό και παρόλο που η Jeep έλεγε πως η έκδοση βενζίνης θα περιοριζόταν μόνο σε Ιταλία και Ισπανία, τα πράγματα άλλαξαν.
Πώς και έτσι; Προφανώς, λόγω του μειωμένου ενδιαφέροντος για το ηλεκτρικό Avenger. Και κάτι μας λέει πως το συμβατικό ίσως και να πουλά περισσότερο, ειδικότερα σε χώρες όπως η δική μας.
Όπου το Jeep Avenger θα προσφέρεται σε μερικές εβδομάδες με τον τούρμπο τρικύλινδρο PureTech των Peugeot, Citroen, Opel κ.α., του 1,2 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,6”, τελική ταχύτητα 184 km/h και μέση κατανάλωση μόλις 5,6 lt/100 km, τόσο οι καθημερινές όσο και οι εκδρομικές ανάγκες του κοινού των B-SUV καλύπτονται πειστικά και οικονομικά.
Χάρη στο σύστημα Selec Terrain, το Avenger θα προσφέρει ελεγχόμενη πρόσφυση, καθώς η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.
Θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Altitude που προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας σημαντικά χαρακτηριστικά όπως το Adaptive cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και μοτοσυκλετών, Hill Descent Control, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, εμπρός προβολείς LED Reflector, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, premium ηχοσύστημα JBL κ.α.
Όσο για την τιμή πώλησης του Avenger 1.2 Turbo, αυτή ξεκινά από τις 28.490 ευρώ σε συνδυασμό με εταιρική έκπτωση (28.900 ευρώ), ενώ υπάρχει και εργοστασιακή εγγύηση για 4 χρόνια. Συγκριτικά να πούμε πως το ηλεκτρικό Avenger κοστίζει από 29.700 ευρώ με την κρατική επιδότηση (από 38.700 ευρώ χωρίς το μπόνους). Από εκεί και πέρα, η επιλογή είναι δική σας…