NEAPINED

Mercedes-AMG GLC Coupe: Δίλιτρες με έως 680 άλογα

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει τις κορυφαίες AMG εκδόσεις που βασίζονται σε τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες που καταργούν τις V6 και V8 προηγούμενες εκδόσεις.

Όπως και στην περίπτωση των AMG εκδόσεων της GLC, έτσι και στην Coupe η βασική έκδοση είναι η AMG GLC 43 4MATIC που αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm. Ταυτόχρονα, υπάρχει και η ήπια υβριδική υποβοήθηση που συμβάλλει όταν χρειάζεται με επιπλέον 14 ίππους.

Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 4,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το εντυπωσιακό είναι πως το σπριντ δεν διαφέρει και πολύ από εκείνο της απερχόμενης AMG GLC 43 με τον τρίλιτρο V6 των 385 ίππων.

Στην κορυφαία AMG GLC 63 S E Performance η ισχύς του δίλιτρου μοτέρ με την κωδική ονομασία M139l  αυξάνεται στους 476 ίππους. Στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων που διαμορφώνει τη συνδυαστική απόδοση στους 680 ίππους.

Η ροπή περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic AMG και της τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ με το σπριντ του «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δλ. και την τελική να αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία του PHEV συστήματος έχει τεχνολογία F1 και ενεργειακή χωρητικότητα 6,1 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 12 χιλιόμετρα.

Η ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης που χρησιμοποιούνται στις εκδόσεις AMG της Mercedes GLC Coupe είναι εξελιγμένα και έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια στην οδήγηση.

Εννοείται ότι υπάρχουν οπτικές διαφοροποιήσεις και εκτός και εντός του, σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις της GLC Coupe. Αυτές οι οπτικές διαφοροποιήσεις περιλαμβάνουν αεροδυναμικές προσθήκες, νέες μεγαλύτερες απολήξεις, ζάντες αλουμινίου ειδικού σχεδιασμού, ειδικές γρίλιες, και άλλες λεπτομέρειες που δίνουν στο αυτοκίνητο τον χαρακτηριστικό σπορ και εκκεντρικό στυλ της AMG.

Η ειδική έκδοση “Edition 1” είναι μια πρακτική που συνηθίζεται από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Mercedes-Benz, και αποτελεί έναν τρόπο για να γιορταστεί η εισαγωγή ενός νέου μοντέλου στην αγορά και να προσελκύσει την προσοχή των πελατών. Η έκδοση “Edition 1” συνήθως προσφέρει οπτικές και τεχνικές αναβαθμίσεις πάνω στο βασικό μοντέλο και μπορεί να περιλαμβάνει ειδικό χρωματισμό, ξεχωριστές λεπτομέρειες στο εσωτερικό, ειδικές ζάντες, και επιπλέον εξοπλισμό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!