NEAPINED

Ολική επαναφορά για το Renault Twingo

Το δημοφιλές mini θα περάσει στην 4η γενιά του επαναφέροντας το σχήμα του πρώτου Twingo με πλήρες ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Λανσάρισμα από τα τέλη 2025 με τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ. Πιθανότατα θα ονομάζεται Legend.

Η Renault ανακοίνωσε την επιστροφή του Twingo ως ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πέφτει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.

Το επερχόμενο mini-BEV της Renault θα ανταγωνιστεί ανάλογου χαρακτήρα μοντέλα, όπως είναι τα επερχόμενα VW ID.1, Citroen e-C3 και Fiat Panda, καθώς και τα φημολογούμενα ηλεκτρικά μικρά που θα δούμε από Hyundai, Kia, Opel κ.α..

Το νέο Twingo θα θέτει νέα στάνταρ αποδοτικότητας και θα είναι το βασικό στοιχείο σε μια εκτεταμένη ευρωπαϊκή γκάμα από επτά BEV, σύμφωνα με ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του εγκαινιασμού της νέας εταιρείας Ampere EV του Ομίλου Renault.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo, ανέφερε ότι «…το νέο Twingo θα είναι μία ασημένια σφαίρα για τη βιωσιμότητα της κινητικότητας και θα είναι το κλειδί στην προσπάθεια της εταιρείας για ένα προσιτό BEV.

Αναμένεται να παρουσιαστεί σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα. Θα σχεδιαστεί και θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, με τον de Meo να υπόσχεται ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τους κινεζικούς ανταγωνιστές.

Ο de Meo δήλωσε ότι το νέο αυτοκίνητο θα έχει κόστος παραγωγής 50% λιγότερο από ένα νέο SUV της κατηγορίας C, χάρη στη μείωση των υλικών και τη νέα πλατφόρμα με λογισμικό που θα απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα.

Το Twingo αναμένεται να προσφέρει εντυπωσιακή αποδοτικότητα 10 kWh/100 χλμ. και με CO2 αποτύπωμα στην διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου κατά 75% χαμηλότερο σε σχέση με ένα μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Ampere σχεδιάζει να επιτύχει την σύγκλιση στις τιμές μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων, εστιάζοντας σε μοντέλα B- και C-σειράς. Θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη ‘οχημάτων με ορισμένο λογισμικό’, επιτρέποντας σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος.

Η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει δεύτερη γενιά εξατομικευμένων BEV-C με μείωση 50% στο κόστος των μπαταριών, 25% στο κόστος του συστήματος κίνησης και της πλατφόρμας, και 15% στο κόστος του υπόλοιπου σασί.

Η Ampere επισημαίνει ότι, μέχρι το 2031, στοχεύει στην πώληση περίπου ενός εκατομμυρίου BEV ετησίως, μία αύξηση πάνω από τα περίπου 300.000 που πωλούνται επί του παρόντος.

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί επίσης στην ανάπτυξη και παραγωγή δύο BEV για το Renault Group, ένα για την Alpine και ένα για το νέο Nissan Micra.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!