NEAPINED

Η νέα Porsche Panamera σου φτιάχνει την ημέρα

Η Porsche ανακοινώνει την 3η γενιά της Panamera, προσφέροντας ένα ανανεωμένο εξωτερικό και εσωτερικό, μαζί με μια νέα  γκάμα υβριδικών κινητήρων και ένα προηγμένο σύστημα ενεργητικής αερανάρτησης.

Η πρώτη γενιά της Panamera, με τον σχεδιασμό που προκάλεσε συζητήσεις, παρουσιάστηκε το 2009 και έλαβε ανανέωση το 2013. Η δεύτερη, πιο στιλάτη έκδοση, έφτασε το 2016 και ανανεώθηκε το 2020. Για το τρίτο μοντέλο, οι σχεδιαστές της Porsche ακολούθησαν μία εξελικτική σχεδίαση.

Έτσι, διατηρώντας την αναγνωρίσιμη σιλουέτα του προηγούμενου μοντέλου, η νέα Panamera παρουσιάζει εντυπωσιακές οπτικές αλλαγές, ιδίως στον χαρακτηριστικό της μπροστινό σχεδιασμό ‘duckface’. Ταυτόχρονα, ενισχύει τον τεχνολογικό της χαρακτήρα, φέρνοντας την πιο κοντά στην αποκλειστικά ηλεκτρική Taycan, όσον αφορά σε χαρακτηριστικά και απόδοση.

Το πίσω μέρος είναι καθαρό και κομψό, με εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα που ακολουθούν την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, ενισχύοντας τον αέρα κουπέ. Ωστόσο, τα LED φωτιστικά σώματα πίσω είναι τώρα πολύ λεπτά, και σε συνδυασμό με το πίσω προφυλακτήρα, προσδίδουν στην Panamera την εμφάνιση μιας οικογενειακής 911 ST.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, η νέα Panamera μετράει 5,052 μέτρα σε μήκος, 1,938 σε πλάτος και 1,422 χιλιοστά σε ύψος. Αυτά τα στοιχεία παραμένουν σχεδόν ανεπηρέαστα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, εκτός από μια μικρή αύξηση στο μήκος κατά 3 χιλιοστά.

Στο εσωτερικό, η Panamera προσφέρει μια εκλεπτυσμένη εμπειρία οδήγησης. Η τεχνολογία της Taycan είναι πλέον ενσωματωμένη, με έναν καμπύλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών, μια κεντρική οθόνη αφής infotainment και μια προαιρετική οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.

Η απουσία μοχλού ταχυτήτων δημιουργεί έναν ευρύχωρο χώρο αποθήκευσης, ενώ τα ανανεωμένα χειριστήρια κλιματισμού και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας προσφέρουν άνετη και ασφαλή οδήγηση.

Η Porsche ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για εξηλεκτρισμένα με την εισαγωγή τεσσάρων υβριδικών συστημάτων κίνησης. Αυτές οι υβριδικές παραλλαγές προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση, μεγαλύτερη αυτονομία και αυξημένη αποδοτικότητα.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η Panamera Turbo E-Hybrid, με έναν τετρακύλινδρο turbo χωρητικότητας 4,0 λίτρων. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 190 ίππους για μια συνδυασμένη ισχύ στους 680 ίππους και ροπή 930 Nm. Το ηλεκτρομοτέρ ενσωματώνεται στο οκτατάχυτο διπλού συμπλέκτη PDK.

Η Panamera Turbo E-Hybrid προσφέρει εντυπωσιακή επιτάχυνση, φτάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 315 χλμ./ώρα.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε στις 25,9 kWh, επιτρέποντας αντίστοιχη ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Ένας νέος φορτιστής AC ισχύος 11 kW μειώνει σημαντικά τον χρόνο φόρτισης σε 2 ώρες και 39 λεπτά.

Αργότερα θα είναι διαθέσιμες οι Panamera και Panamera 4. Τροποποιήσεις στην πίεση του turbo, το ψεκασμό και το χρονισμό βελτιστοποιούν την απόδοση του 2,9 λίτρων V6 turbo κινητήρα. Πλέον, αποδίδει 353 ίππους και 500 Nm ροπής – αύξηση 23 ίππων και 50 Nm σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Κάτι που μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης για τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και αυξάνει τη μέγιστη ταχύτητά του στα 272 χλμ./ώρα. Η Panamera 4 με τετρακίνηση επιτυγχάνει τα «0-100» σε 4,8 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Μια ακόμα καινοτομία είναι η προαιρετική ανάρτηση Active Ride για τα μοντέλα E-Hybrid, που διαθέτει ενεργά αμορτισέρ και διατηρεί σταθερή την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, προσφέροντας μια σπορ οδηγητική εμπειρία με ελαχιστοποίηση των κλίσεων στις στροφές.

Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, το προαιρετικό Porsche InnoDrive έχει βελτιωθεί, προσφέροντας υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας, συν το Remote ParkAssist που μπορεί να λειτουργεί μέσω του smartphone του ιδιοκτήτη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!