NEAPINED

Θέμα χρόνου τα φτηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι οικονομικότερες επιλογές θα είναι αυτές που θα τονώσουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού και που θα δώσουν νέα δυναμική στην ηλεκτροκίνηση, υποστηρίζουν αναλυτές της.

Είτε αυτά είναι ευρωπαϊκά μοντέλα, είτε είναι κινεζικά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κοστίζουν κάτω από τις 25.000 ευρώ θα ξεκινήσουν από του χρόνου να κάνουν πιο έντονη την παρουσία τους.

Σε μία απάντηση στον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις κινεζικές εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και τις οικονομικές ανησυχίες των καταναλωτών, οι ευρωπαϊκές εταιρίες ετοιμάζονται να λανσάρουν στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τιμή κάτω από τις προαναφερόμενες 25.000 ευρώ.

Η αλλαγή στρατηγικής απορρέει από τη συρρίκνωση των προσιτών επιλογών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ιδίως στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Η οποία αντιμετωπίζει έντονη πίεση λόγω της μείωσης των πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αποσύνθεση πολλών μοντέλων.

Για να αντιμετωπίσουν αυτήν την τάση και να ανταποκριθούν στις ανησυχίες για το βιώσιμο κόστος, κατασκευαστές όπως η Stellantis, η Renault, η Volkswagen, η Tesla και οι Hyundai/Kia έχουν ανακοινώσει σχέδια για την παραγωγή πιο main-stream ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα επόμενα χρόνια.

Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες μπαταριών, ιδίως τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) χαμηλού κόστους, αυτά τα BEV στοχεύουν να προσφέρουν προσιτή τιμή χωρίς ουσιαστικές παραχωρήσεις στην ποιότητα.

Συγκεκριμένα, η Stellantis και η Renault προτίθενται να κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά οχήματα κάτω από τις 20.000 ευρώ, εκμεταλλευόμενες τις μπαταρίες LFP.

Η Volkswagen σχεδιάζει το ID.2 με τιμή κάτω από τα 25.000 ευρώ και αφήνει να εννοηθεί ότι στο μέλλον ενδέχεται να παρουσιαστεί ένα μοντέλο και με κόστος κάτω από τις 20.000 ευρώ.

Το εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο εξετάζει τη δυνατότητα παραγωγής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με κόστος 25.000 ευρώ, συμβαδίζοντας με τη φιλοδοξία του Elon Musk να επεκτείνει τις πωλήσεις της μάρκας.

Η Hyundai/Kia επίσης στοχεύει στο νέο αυτό κύμα παρουσιάζοντας ένα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο ενδέχεται να αντικαταστήσει τα i10 και i20 στην αγορά της Ευρώπης.

Αυτή η κίνηση για προσιτά BEV ανταποκρίνεται όχι μόνο στις ανάγκες της αγοράς, αλλά και στις ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα της Ευρώπης να παράγει οικονομικά αποδοτικά αυτοκίνητα, εν μέσω του συνεχούς πληθωρισμού. Με τους Κινέζους να απειλούν, όλο αυτό το νέο πεδίο είναι κρίσιμο για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!