NEAPINED

CATL: Ποιο μοντέλο θα πάρει πρώτο την μπαταρία των 1.000 χιλιομέτρων

O κινεζικός γίγαντας μπαταριών CATL έχει εξελίξει ένα πρωτοποριακό σασί γνωστό ως CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis), το οποίο προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία που θα αγγίζει τα 1.000 χλμ.

 Το πρώτο όχημα που θα παρουσιάσει αυτή την επαναστατική τεχνολογία είναι ένα κόμπακτ σεντάν της κατηγορίας B, το οποίο πιθανότατα θα φέρει την επωνυμία Neta, και πρόσφατα ολοκλήρωσε τις δοκιμαστικές του διαδρομές στην Κίνα.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το πρωτότυπο μοντέλο πέτυχε μια αξιοσημείωτη απόσταση 994 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, με κατανάλωση ενέργειας 10,5 kWh/100 χλμ.. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός επιτεύχθηκε σύμφωνα με τα κινεζικά πρότυπα δοκιμών, τα οποία είναι γνωστό ότι είναι πιο χαλαρά.

Αυτό που κάνει το CIIC να ξεχωρίζει είναι η ολιστική ενσωμάτωση μπαταριών, ηλεκτροκινητήρων και άλλων βασικών εξαρτημάτων σε μια ενιαία πλατφόρμα που αποτελεί την βάση του BEV.

Αυτή η προσέγγιση αποσκοπεί στην ενίσχυση της αποδοτικότητας σε διάφορες πτυχές, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του κόστους παραγωγής, της μείωσης του βάρους του οχήματος, της βελτίωσης της κατανάλωσης ενέργειας και της μεγιστοποίησης του εσωτερικού χώρου για τους επιβάτες.

Η Hozon Auto, κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων και ιδιοκτήτης της μάρκας Neta, συνεργάστηκε με την CATL σε αυτό το πρωτοποριακό έργο. Μαζί ανέπτυξαν το πρώτο μοντέλο που στηρίζεται στη δομή CIIC, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Κίνα το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Μετά το ντεμπούτο του μοντέλου που βασίζεται στο CIIC, η CATL στοχεύει στην παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού οχήματος, σηματοδοτώντας τη δέσμευση της εταιρείας να διαμορφώσει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.

Η Neta, ως η πρώτη μάρκα που αγκάλιασε αυτή την πρωτοποριακή τεχνολογία, εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής της εκτός Κίνας στην Ταϊλάνδη. Είναι εντυπωσιακό ότι πάνω από 12.000 οχήματα Neta έχουν παραδοθεί στην Ταϊλάνδη, αποτελώντας το 20% των ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας.

Η επιρροή της CATL επεκτείνεται πέρα από την Κίνα, όπως αποδεικνύεται από ένα μνημόνιο συνεργασίας με την VinFast, μια βιετναμέζικη αυτοκινητοβιομηχανία. Η συνεργασία αυτή υποδηλώνει ότι η VinFast θα υιοθετήσει επίσης την καινοτόμο αρχιτεκτονική CIIC για τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματά της.

Στην κούρσα για μεγαλύτερη αυτονομία, η CATL αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό της Toyota, η οποία στοχεύει να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα με την τεχνολογία μπαταριών solid state μέχρι το 2030. Η τεχνολογία της CATL, που υπόσχεται αυτονομία συγκρίσιμη με τον φιλόδοξο στόχο της Toyota, αναμένεται να είναι έτοιμη για παραγωγή στα τέλη του 2024.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!