Η Hyundai ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τη δημιουργία ενός πιο προσιτού ηλεκτρικού με εστίαση στις επιδόσεις, ακολουθώντας την επιτυχημένη πορεία του Ioniq 5 N.
Ο τεχνικός σύμβουλος της Hyundai, Albert Biermann, πρώην επικεφαλής του τμήματος M της BMW, υπογραμμίζει τη σημασία της προσιτής τιμής για ένα μικρό ηλεκτρικό υπό το σήμα N.
Παράλληλα, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις όσον αφορά την αυτονομία και το ηλεκτρικό σύστημα, ο Biermann επισημαίνει την ανάγκη για επαρκή αυτονομία για χρήση στην πίστα και την υιοθέτηση ενός ηλεκτρικού συστήματος 800 V για βέλτιστες επιδόσεις.
Παρά τις προκλήσεις, ο Biermann παραμένει αποφασισμένος για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου. Ένα σπορ μικρό ηλεκτρικό θα μπορούσε να αντικαταστήσει τόσο το i20 N όσο και το i30 N.
Η Hyundai ποντάρει στη νέα μεταβλητή πλατφόρμα IMA το 2025, η οποία ενδέχεται να επιτρέψει την ανάπτυξη ενός μικρότερου ηλεκτρικού οχήματος με σπορ επιδόσεις.