NEAPINED

Το YangWang U7 της BYD τρομάζει με 1.000+ άλογα

Μέσα στη χρονιά η BYD θα έχει παρουσία και στη χώρα μας. Μία ιδέα για τις δυνατότητες της μας δίνει ένα πανίσχυρο σεντάν που απειλεί από την BMW i5 M60 μέχρι και το Tesla Model S Plaid.

Σε μια τολμηρή κίνηση για να διεκδικήσει την κυριαρχία της στην αγορά των ηλεκτρικών, η μπράντα πολυτελών οχημάτων της BYD (η YangWang), ανακοινώνει το απίστευτο U7.

Χτυπώντας άμεσα το Model S Plaid της Tesla, το U7 διαθέτει ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με τέσσερις κινητήρες, το οποίο αποδίδει 1.020 άλογα απειλώντας το θηρίο του Elon Musk.

Χτισμένο πάνω στην προηγμένη πλατφόρμα e4 της BYD, το U7 αντιπροσωπεύει ένα τεχνολογικό αποκορύφωμα, με τον πρώην σχεδιαστή της Audi, Wolfgang Egger, να δανείζει την τεχνογνωσία του για να δημιουργήσει μια κομψή και αεροδυναμική σχεδίαση.

Το μεγάλο τετράθυρο κουπέ, αρχικά γνωστό ως U6, αποτελεί πλέον τη ναυαρχίδα της ηλεκτρικής γκάμας της YangWang, μαζί με το SUV U8 και το υπεραυτοκίνητο U9. Με τιμή περίπου στις 120.000 ευρώ (στη Κίνα), το U7 τοποθετείται ως ένα δυνατός ανταγωνιστής στην premium ηλεκτρική κατηγορία.

Ενώ οι ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές και οι διαστάσεις παραμένουν αδιευκρίνιστες, η YangWang αποκάλυψε ότι το αεροδυναμικό αμάξωμα του U7, με ένα αξιοσημείωτο 0,195 Cd, υπόσχεται εξαιρετική απόδοση. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την ηλεκτρική αυτονομία του σεντάν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών στον αυτοκινητόδρομο, αλλά συμπληρώνει επίσης την απόλυτη ισχύ της διάταξης twin-motor του.

Πάντως, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν το U7 θα διαθέτει το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα του U9 ή το ηλεκτροϋβριδικό U8. Το τελευταίο διαθέτει επίσης ένα σύστημα με δύο ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει 1.197 ίππους, αλλά έχει μία range extender διάταξη με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.

Τεχνολογικά, πάντως, το U7 θα έχει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει και προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, ένα χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να ξεχωρίσει το U7 στην αρένα των ηλεκτρικών luxury, που πρωταγωνιστούν μοντέλα όπως οι Mercedes-AMG EQE και ΕQS.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!