PINEDΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Τα πήραν όλα Neuville και Hyundai!

Στο πρώτο ράλι της φετινής σεζόν ο Γάλλος οδήγησε προσεκτικά με το αισθητά αναβαθμισμένο i20 N Rally 1 και κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τα GR Yaris Rally 1 των Ogier και Evans.

Σε ένα συναρπαστικό ξεκίνημα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι 2024, ο Thierry Neuville έδειξε αυτοπεποίθηση επικρατώντας επί του σπεσιαλίστα του Ράλι Μόντε Κάρλο, Sebastien Ogier. Η νίκη του οδηγού της Hyundai ήρθε μετά από μια θεαματική μάχη σώμα με σώμα που εκτυλίχθηκε στις 17 ασφάλτινες ειδικές, με τον Neuville να κατακτά τις οκτώ από αυτές, σε ένα από τα πιο «στεγνά» ράλι Μόντε Κάρλο στην ιστορία.

Ο θρίαμβος του Neuville ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακός καθώς αντιμετώπισε τον εννέα φορές νικητή του Μόντε Κάρλο, Ogier, τερματίζοντας με μια αξιοσημείωτη διαφορά 16,1 δευτερολέπτων.

Ο Elfyn Evans της Toyota εξασφάλισε την τρίτη θέση στο βάθρο, με διαφορά 45,2 δευτερολέπτων. Τις πέντε πρώτες θέσεις συμπλήρωσαν ο Ott Tanak της Hyundai (+1:59,8) και ο Adrien Fourmaux της M-Sport Ford (+3:36,9).

Ο Neuville όχι μόνο εξασφάλισε την απόλυτη νίκη στο ράλι, αλλά και μεγιστοποίησε τους βαθμούς του, κερδίζοντας και τους 30 διαθέσιμους βαθμούς. Η πρωτιά στο ράλι το βράδυ του Σαββάτου του χάρισε 18 βαθμούς, ενώ η ταχύτερη επίδοση την Κυριακή του πρόσθεσε επιπλέον 7  βαθμούς σύμφωνα με την αναθεωρημένη δομή των βαθμών του 2024.

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι ο Neuville διεκδίκησε τους πέντε bonus βαθμούς Power Stage, που τον έβαλαν επικεφαλής στο πρωτάθλημα με διαφορά έξι βαθμών από τον Ogier, ενώ ο Evans βρισκόταν στην τρίτη θέση με 21 βαθμούς.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι βαθμοί απονεμήθηκαν στους επτά πρώτους που τερμάτισαν στο σκέλος της Κυριακής. Έτσι, οι Neuville, Evans, Ogier, Tanak, Fourmaux, Takamoto Katsuta και Gregoire Munster εξασφάλισαν βαθμούς για τις αντίστοιχες θέσεις τους.

Ο Neuville αντιμετώπισε κάποιες προκλήσεις κατά τη διάρκεια του ράλι, συμπεριλαμβανομένης μιας σύντομης συνάντησης με ένα χιονισμένο χαντάκι και ενός τετακέ που του κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Παρά το μικρό πρόβλημα στον κινητήρα του αναβαθμισμένου i20 N, έδειξε την ανθεκτικότητα και τις ικανότητές του, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση το πρωί του Σαββάτου.

Μια κρίσιμη στιγμή ήρθε στην 9η ε.δ., όπου η αξιοσημείωτη επίδοση του Neuville πήρε σημαντικό χρόνο από τον πρωτοπόρο Evans. Η μάχη εντάθηκε, με τον Ogier να κάνει επίθεση το απόγευμα, παίρνοντας τελικά την πρωτιά στο ράλι με μικρή διαφορά. Ωστόσο, ο Neuville απάντησε με μια ιδανική ειδική, εξασφαλίζοντας πλεονέκτημα 3,3 δευτερολέπτων μέχρι το τέλος του Σαββάτου.

Την Κυριακή ο Neuville διατήρησε την εκπληκτική του ταχύτητα, εξανεμίζοντας τις ελπίδες του Ogier για τη 10η νίκη του στο Μόντε Κάρλο. Ο οδηγός της Hyundai σφράγισε τη νίκη του κερδίζοντας το Power Stage, διευρύνοντας περαιτέρω το προβάδισμά του έναντι του Ogier.

Άλλες αξιοσημείωτες επιδόσεις περιλάμβαναν τον Elfyn Evans να παλεύει με ένα υβριδικό πρόβλημα και τον Ott Tanak της Hyundai να αντιμετωπίζει προκλήσεις, ειδικά μετά από ένα λάθος στο τρίτο στάδιο. Οι νεαροί οδηγοί της M-Sport Ford, Adrien Fourmaux και Gregoire Munster, εντυπωσίασαν μέχρι που ο Munster βρέθηκε στις μπάρες το απόγευμα του Σαββάτου.

Στην κατηγορία WRC2, ο οδηγός της Citroen Yohan Rossel κατέκτησε τη νίκη σε μια σκληρή μάχη, επικρατώντας του Pepe Lopez στο τελευταίο στάδιο, με τον Nikolay Gryazin να εξασφαλίζει την τρίτη θέση μετά από μια θεαματικά αλλαγή πρωτοπορίας επτά φορές.




@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!