NEAPINED

Σας αρέσει το νέο Fiat Panda;

Μέχρι να φτάσει η πλήρης αποκάλυψη του νέου Panda τον Ιούλιο η διαρροή των φωτογραφιών από την πατέντα μας δίνουν μια πολύ καλή εικόνα για το αμάξωμα.

Καθώς η Fiat γιορτάζει την 125η επέτειό της, η εμβληματική αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να λανσάρει το νέο της Panda, σηματοδοτώντας ένα άλμα σε σχέση με το τωρινό μοντέλο που κυκλοφορεί εδώ και 12 χρόνια.

Με την επωνυμία “New Panda”, το επερχόμενο μοντέλο θα είναι ένα μεγαλύτερο crossover που θα έχει και μια ηλεκτρική επιλογή στην γκάμα.

Συγκεκριμένα, το νέο Panda θα έχει στα σίγουρα μία πλήρως ηλεκτρική BEV έκδοση, ενώ ελάχιστες πιθανότητες συγκεντρώνει μία ήπια υβριδική με κινητήρα εσωτερικής καύσης (τον γνωστό turbo 1.200άρη).

Χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα Stellantis Smart Car, την οποία μοιράζεται με το e-C3 της Citroen, το νέο Panda δεν θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Pomigliano d’Arco στη Νότια Ιταλία (εκεί όπου παράγεται το τωρινό), αλλά στη Σερβία.

Οι επίσημες εικόνες πατέντας αποκαλύπτουν σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στο πρωτότυπο Centoventi της Fiat από το 2019, αποδεικνύοντας ότι το concept δεν ήταν απλώς μια άσκηση σε χαρτί.

Όπως μπορούμε να δούμε το προφίλ είναι υπερυψωμένο με αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος προσφέροντας μια σχετική ευελιξία. Από μπροστά υπάρχει μία κλειστή μάσκα με τους μικρούς προβολείς να γεφυρώνει μία LED μπάρα και χαμηλότερα να υπάρχουν οι ομίχλης.

Το πίσω μέρος είναι εξίσου όμορφο και πλαισιώνεται από τετράγωνα φωτιστικά σώματα, ένα στοιχείο που μας παραπέμπει σε Jeep.

Με αναμενόμενο μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα και μεταξόνιο στα 2.540 χλστ., το νέο Panda θα είναι ένα πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές.

Με τιμή γύρω στα 23.000 ευρώ για την ηλεκτρική έκδοση, το νέο Panda στοχεύει να ανταγωνιστεί αντίπαλα μοντέλα, από το αδελφό Citroen e-C3 μέχρι το Dacia Sandero ή και τα νεοφερμένα κινεζικά BEV.

Εάν το νέο Panda βασιστεί στις προδιαγραφές του e-C3 της Citroen, τότε θα πρέπει να περιμένουμε για το ηλεκτρικό μια μπαταρία 44 kWh που θα παρέχει αυτονομία για 320 χλμ.. Μπροστά θα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 113 ίππους.

Για όσους κυκλοφορούν καθαρά σε αστικό περιβάλλον θα υπάρχει η επιλογή μιας μικρότερης και φτηνότερης έκδοσης μπαταρίας με αυτονομία 200 χλμ. και τιμή περίπου στις 20.000 ευρώ. Αυτή η έκδοση θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο 2025.

Αν και οι λεπτομέρειες για τα μοντέλα καύσης παραμένουν λιγοστές, το Fiat New Panda 2025 τοποθετείται ως ένα προοδευτικό, ηλεκτρικό crossover έτοιμο να πλοηγηθεί στα μεταβαλλόμενα ρεύματα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να διατηρήσει την κληρονομιά της εμβληματικής σειράς Panda.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!