NEAPINED

Abarth 600e: Το πρώτο SUV με το σήμα του σκορπιού

Το σπορ σήμα της Fiat μπαίνει ακόμη πιο μέσα στα ηλεκτρικά χωράφια και μετά το Abarth 500e παρουσιάζει το 600e. Δυστυχώς, με την κίνηση μπροστά.

Το 600e είναι το πρώτο SUV γενικότερα που φιγουράρει με τα σήματα της Abarth. Οι Ιταλοί έδωσαν μόνο μία πρώτη φωτογραφία από το μοντέλο στην έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima με το εντυπωσιακό χρώμα Hypnotic Purple.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε υπάρχουν όλες οι απαραίτητες αεροδυναμικές προσθήκες ώστε το 600e να δείχνει Abarth. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, 20άρες ζάντες ειδικής σχεδίασης, τα απαραίτητα λογότυπα, μία πίσω αεροτομή κ.α. στοιχεία που τονίζουν τον Abarth χαρακτήρα του 600e που θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.949 μονάδες.

Κάτω από το δυναμικό σε όψη αμάξωμα υπάρχει ένα ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει 240 ίππους στον μπροστινό άξονα. Οι τεχνικές προδιαγραφές, συμπεριλαμβανομένων ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικών επιδόσεων -που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Hankook- υπογραμμίζουν το σπορ DNA.

Συγκεκριμένα, το 600e Scorpionissima, που περιγράφεται ως «έντονα ανταγωνιστικό και ισχυρό», αποτελεί το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα e-CMP2 της μητρικής εταιρείας Stellantis της Abarth, την οποία μοιράζεται με μοντέλα όπως το Jeep Avenger, το Peugeot e-2008, ο Citroën e-C4 κ.α.

Αν και δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί συγκεκριμένα στοιχεία επιδόσεων, η Abarth υπόσχεται ότι το 600e θα ξεπεράσει το απλό της Fiat, με εκτιμώμενο χρόνο για τα «0-100» σε περίπου 6,0 δευτερόλεπτα.

Προφανώς, το ηλεκτρικό crossover μοιράζεται την ίδια μπαταρία 51 kWh (ωφέλιμη) με το βασικό Fiat 600e, αλλά η αυξημένη ισχύς μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη αυτονομία. Πιθανότατα γύρω στα 300 χιλιόμετρα,  σε σύγκριση με τα 400 του βασικού μοντέλου.

Το SUV θα πλαισιώσει τη μελλοντική γκάμα EV της Abarth και το 500e καθώς τα 595/695 με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα διακοπούν σύντομα.

Η Abarth δεν έχει επιβεβαιώσει την πλήρη ημερομηνία του ντεμπούτου του 600e, αλλά ενθαρρύνει τους οπαδούς της μάρκας να «μείνουν συντονισμένοι» για περισσότερες λεπτομέρειες. Οπότε, λίγη υπομονή ακόμη…

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!