NEAPINED

Το SV Rover είναι ένα συμβατικό αλλά και ηλεκτρικό hyper

Η Scarbo Vintage παρουσίασε το SV Rover με την ετικέτα του πρώτου hypertruck στον κόσμο που έχει άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους.

Αυτό το εκτός δρόμου θηρίο, εμπνευσμένο από το Land Rover Defender 90, διατίθεται σε δύο εκδόσεις: έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 των 1.135 ίππων ή ένα αθόρυβο αλλά ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 1.020 ίππων.

Διαθέτοντας αμάξωμα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο που θυμίζει το κλασικό Defender, το SV Rover ξεχωρίζει από την ιδιαίτερη κατασκευή με τους υπερμεγέθεις φουσκωμένους θόλους των τροχών, τη βαριά προστασία κάτω από το αμάξωμα, τα μπροστινά και πίσω φώτα LED και το επιμηκυμένο μεταξόνιο για να φιλοξενήσει έναν κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Σύμφωνα με τον CEO της Scarbo Performance, Joe Scarbo, το SV Rover έχει σχεδιαστεί για να κατακτά αβίαστα δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές και να διασχίζει τοπία της ερήμου με πολύ υψηλές ταχύτητες.

Οι εκδόσεις ισχύος περιλαμβάνουν έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 των 1.135 ίππων σε συνδυασμό με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, υπάρχει ένα ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα 1.20 ίππων, με ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα και μια μπαταρία 75 kWh.

Η Scarbo Vintage δεν στοχεύει μόνο στην ισχύ αλλά και στην ευελιξία, εξοπλίζοντας το SV Rover με κατ’ επιλογήν κίνηση στους δύο και στους τέσσερις τροχούς, μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω, ανάρτηση με ρυθμιζόμενου ύψους με μεγάλη ελευθερία άρθρωσης, τετραδιεύθυνση, ελαστικά εκτός δρόμου, κάρμπον δισκόφρενα κ.α.

Στο εσωτερικό, το SV Rover συνδυάζει ένα off-road μίνιμαλ διάκοσμο.Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη infotainment 12,8 ιντσών συνυπάρχουν με εκτεθειμένες συγκολλήσεις, επενδύσεις από γυμνό μέταλλο και τελείωμα με φινίρισμα αλουμινίου. Τα μπάκετ καθίσματα Sparco με επένδυση Alcantara και ο κλιματισμός προσθέτουν άνεση στο σπαρτιάτικο εσωτερικό.

Ενώ η Scarbo Vintage από την Καλιφόρνια δεν έχει αποκαλύψει αριθμούς παραγωγής ή λεπτομέρειες τιμολόγησης, μία εκτιμώμενη τιμή είναι αρκετά πάνω από τις 800.000 ευρώ.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!