NEAPINED

Σας αρέσει το νέο VW Scirocco;

Εντείνονται οι φήμες που θέλουν την γερμανική εταιρία να επαναφέρει ονομασίες και μοντέλα από το παρελθόν. Κάτι που ταιριάζει γάντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Volkswagen εξετάζει την αναβίωση του εμβληματικού κουπέ Scirocco, το οποίο θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό με ένα ρετρό στυλ που θα εμπνέεται από τη δεκαετία του 1970 και θα ταυτόχρονα θα εναρμονίζεται με το ID. σχεδιασμό.

Το όλο πρότζεκτ αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης κατεύθυνσης εντός της Volkswagen σχετικά με ένα πρόγραμμα παραγωγής ενός πραγματικού ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου. Σε αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνεται η ανάπτυξη μιας 4ης γενιάς Porsche Boxster/ Cayman, μια έκδοση παραγωγής του concept Cupra Dark Rebel και ένα Audi TT επίσης 4ης γενιάς.

Σε αντίθεση με το ηλεκτρικό Golf, το οποίο πρόκειται να υιοθετήσει τη νέα πλατφόρμα SSP της Volkswagen, το νέο Scirocco προορίζεται να βασίζεται σε μια ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας PPE που αναπτύχθηκε για τα επερχόμενα ηλεκτρικά Boxster/Cayman.

Αυτή η πλατφόρμα προσφέρει ευελιξία με διαφορετικά μήκη μεταξονίου, πλάτη τροχού και υποστηρίζει τόσο προσθιοκίνητες, πισωκίνητες όσο και twin-motor, τετρακίνητες διατάξεις.

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας, που ονομάστηκε E-Core από την Porsche, εστιάζει στα χαμηλά μαρσπιέ και στο μικρό ύψος από το έδαφος για καλύτερο κέντρο βάρους και δυναμικά χαρακτηριστικά.

Οι ψηφιακές εικόνες προέρχονται από τους συναδέλφους στο ρωσικό kolesa.ru και μας δίνουν μια ID. προσέγγιση, έστω και με απολήξεις στο πίσω μέρος. Ελπίζουμε το μοντέλο παραγωγής να ειναι πιο τολμηρό.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας μέσα στο κεντρικό τούνελ και πίσω από την καμπίνα, που θυμίζει τη μεσαία διάταξη των προηγούμενων Boxster, συμβάλλει σε αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία.

Η ακαμψία της πλατφόρμας έχει σχεδιαστεί και για να ταιριάζει στα πρότυπα της Audi ώστε να τη χρησιμοποιήσει τόσο για τις κουπέ όσο και για τις κάμπριο εκδόσεις ενός μελλοντικού ηλεκτρικού TT.

Ενώ τα μοντέλα Boxster και Dark Rebel θα διατηρήσουν ένα διθέσιο εσωτερικό, τα νέα Scirocco και TT αναμένεται να έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο, επιτρέποντας την τοποθέτηση πίσω καθισμάτων και μεγαλύτερη πρακτικότητα.

Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές ισχύος είναι προκαταρκτικές, αναμένεται ότι το Scirocco μπορεί να ξεκινήσει με περίπου 300 ίππους σε διάταξη με έναν κινητήρα και να ξεπεράσει τους 400 ίππους σε διάταξη με δύο κινητήρες, ως διάδοχος του Scirocco R.

To τελευταίας γενιάς Scirocco σταμάτησε να παράγεται το 2017.

Η τοποθεσία παραγωγής του νέου Scirocco δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, με το πρώην εργοστάσιο της Karmann στο Osnabrück της Γερμανίας να αποτελεί μια πιθανή τοποθεσία – μια εγκατάσταση πλούσια σε ιστορία, αφού στο παρελθόν παρήγαγε το αρχικό Scirocco και πιο πρόσφατα τα μοντέλα Boxster.

Το ηλεκτρικό Scirocco θα τοποθετείται πάνω από το ID.3 και θα μπορούσε να λανσαριστεί μέχρι το 2028, υπό την προϋπόθεση της έγκρισης του CEO της μάρκας Volkswagen, Thomas Schäfer.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι το Scirocco είναι ένα σπορ μοντέλο που παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen από το 1974. Εδώ είναι μια επισκόπηση των διαφόρων γενεών του Scirocco:

Πρώτη γενιά (1974-1981):

  • Εισήχθη στην αγορά το 1974 ως αντικαταστάτης του Volkswagen Karmann Ghia.
  • Σχεδιασμένο από την Giorgetto Giugiaro της Italdesign.
  • Διαθέσιμο με διάφορους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων βενζινοκινητήρων και diesel.
  • Έγινε επιτυχημένο στους κόλπους του αυτοκινητιστικού κοινού.

Δεύτερη γενιά (1981-1992):

  • Επανασχεδιασμένο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 1981.
  • Καλύτερη αεροδυναμική και σύγχρονο σχεδιασμό.
  • Επιπλέον καινοτομίες όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου τροχών.

Τρίτη γενιά (2008-2017):

  • Η παραγωγή επαναξεκίνησε το 2008 μετά από διακοπή 16 ετών.
  • Σχεδιαστικά στοιχεία που αντλούν έμπνευση από το πρωτότυπο Iroc.
  • Ποικίλες επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων turbo κινητήρων.
  • Η παραγωγή της τρίτης γενιάς σταμάτησε το 2017 χωρίς ακόμη να υπάρχει ακόμη ανακοίνωση για μια επόμενη γενιά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!