NEAPINED

Επίσημα το MG3 Hybrid+ στη Γενεύη – Την άνοιξη στην Ελλάδα

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα supermini αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάιο στην χώρα μας προσφέροντας μία σχετικά value for money επιλογή.

Με τιμή περίπου στις 20.000 ευρώ, η δεύτερη γενιά του MG 3 είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει και στην ελληνική αγορά, για να ανταγωνιστεί τα επίσης φουλ υβριδικά Renault Clio, Toyota Yaris και Honda Jazz.

Σχεδιασμένο στο στούντιο της MG στη Σαγκάη, το MG 3 με νέα εμφάνιση αντλεί έμπνευση από τη σύγχρονη γκάμα crossover και hatchback της μάρκας. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του (μήκος στα 4,113 μέτρα, πλάτος στα 1,502 και ύψος στα 1,797) σε σχέση με τον προκάτοχό του συμβάλλουν σε ένα πιο ευρύχωρο και δυναμικό προφίλ.

Κάτω από το καπό, το MG 3 διαθέτει το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid+ της MG. Αυτό το σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ισχύος 102 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με αποτέλεσμα να αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους.

Η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων (προφανώς συνδυάζει τα ηλεκτρομοτέρ με την MG να λέει πως είναι καλύτερο από ένα CVT). Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8.0 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα.

Λογικά, πιο μετά θα λανσαριστεί και μία απλή έκδοση, μη υβριδική έκδοση του 1.500άρη κινητήρα βενζίνης με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων .

Η αποδοτικότητα δεν έχει υποβαθμιστεί, με την MG να δηλώνει εντυπωσιακή συνδυασμένη οικονομία καυσίμου 4,4 λίτρων/100 χλμ. και μειωμένες εκπομπές CO2 στα 100 γρ./χλμ. Η μπαταρία των 1,83kWh παρέχει τη δυνατότητα κάλυψης μικρών αποστάσεων, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Οι μηχανικοί από την Κίνα και την Ευρώπη συνεργάστηκαν για να εξασφαλίσουν μια εκλεπτυσμένη και ταυτόχρονα διασκεδαστική οδηγική εμπειρία προσαρμοσμένη στις παγκόσμιες αγορές.

Στο εσωτερικό, το MG 3 υιοθετεί μια σύγχρονη αισθητική με «ελεύθερες» δύο οθόνες: μια οθόνη 7,0 ιντσών για τον οδηγό και μια οθόνη αφής infotainment 10,25 ιντσών – με αναβαθμισμένα γραφικά και βελτιωμένη απόκριση.

Στις αξιοσημείωτες βελτιώσεις περιλαμβάνονται το κατά 50 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο, που παρέχει αυξημένο χώρο για τα πόδια και στις δύο σειρές, και η σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 298 λίτρα, καθιστώντας το MG 3 έναν από τους κορυφαίους αποθηκευτικούς χώρους της κατηγορίας.

Το MG 3 προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, SE και Trophy, και είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά όπως αναπαραγωγή περιεχομένου smartphone, πολλαπλές θύρες USB και κάμερα παρκαρίσματος πίσω. Η έκδοση Trophy προσθέτει premium στοιχεία, όπως θερμαινόμενα καθίσματα από τεχνητό δέρμα, είσοδο χωρίς κλειδί και κάμερα παρκαρίσματος 360 μοιρών.

 MG3 Hybrid+
PowertrainHybrid+
Engine1.5-litre Atkinson-cycle four-cylinder petrol 
Engine power (kW)75 (max)
Engine torque (Nm)128 (max)
Electric motor power (kW)100 (max)
Electric motor torque (Nm)250 (max)
Combined output – power (kW)143 (max)
TransmissionThree-speed automatic
Battery capacity1.83kWh – 350V
Driven wheelsFront
Max speed (km/h)170
0-100km/h (seconds)8.0 
80-120km/h (seconds)5.0 
CO2 (g/km)100*
Fuel economy (l/100km)4.4*
Height (mm)1,502
Length (mm)4,113
Width (mm)1,797
Wheelbase (mm)2,570
Kerb weight (kg)1,285
Boot capacity (litres)293
No. of seats5

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!