NEAPINEDΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H Apple πλήρωσε το iCar πολύ ακριβά

Η κατάρρευση του πολυδιαφημισμένου πρότζεκτ της Apple, το οποίο ήταν εσωτερικά γνωστό ως Titan, εξελίχθηκε ως μια ιστορία λανθασμένων κινήσεων και εσωτερικών διαφωνιών, με τελική κατάληξη την ακύρωσή του.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, το πρότζεκτ είχε ανατραπεί πολλές φορές, κερδίζοντας το μη κολακευτικό παρατσούκλι “καταστροφή του Τιτανικού” μεταξύ των ειδικών που προέβλεπαν την αποτυχία του.

Οι εσωτερικές διαμάχες σχετικά με τους στόχους του πρότζεκτ οδήγησαν σε πολλές αναποδιές, με την ιδέα να μετατοπίζεται από ένα ηλεκτρικό όχημα που ήταν έτοιμο να αμφισβητήσει την Tesla σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο που θα αναμετρηθεί με το Waymo της Google.

Το Titan, στο οποίο ηγούνταν τέσσερα διαφορετικά άτομα, αντιμετώπισε πολλαπλές απολύσεις και προσπάθειες αναδιάρθρωσης, αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει έδαφος, κυρίως λόγω της τεράστιας πρόκλησης της ανάπτυξης λογισμικού και αλγορίθμων για χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.

Παρά το γεγονός ότι δαπανήθηκαν περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια, το πρότζεκτ αντιμετώπισε δυσκολίες να ευθυγραμμιστεί με την κουλτούρα καινοτομίας της Apple μετά τον Steve Jobs. Ξεκινώντας αρχικά το 2014 για να συμβαδίσει με την τάση των αυτόνομων αυτοκινήτων, το εγχείρημα της Apple στην αυτοκινητοβιομηχανία δυσκολεύτηκε να αυτοπροσδιοριστεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, έδωσε το πράσινο φως στο έργο για να διατηρήσει τους μηχανικούς και να διερευνήσει νέες πηγές εσόδων, καθώς η αύξηση των πωλήσεων του iPhone επιβραδύνθηκε.

Από νωρίς, η Apple εξέτασε το ενδεχόμενο εξαγοράς της Tesla, συμμετέχοντας σε συνομιλίες με τον Elon Musk. Ωστόσο, η εταιρεία επέλεξε να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, οδηγώντας σε μια πλούσια πρόσληψη εμπειρογνωμόνων στη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη.

Η ομάδα διευρύνθηκε σε περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων ταλέντων από τη NASA και την Porsche. Από το έργο προέκυψαν διάφορες καινοτομίες, όπως μια έξυπνη ηλιοροφή για τη μείωση της ηλιακής θερμότητας και ένα παρμπρίζ ικανό να εμφανίζει πολλαπλές πληροφορίες.

Ωστόσο, οι εσωτερικές συγκρούσεις συνεχίστηκαν. Το 2016, οι αλλαγές στην ηγεσία μετατόπισαν την εστίαση του πρότζεκτ από την κατασκευή ενός αυτοκινήτου στην ανάπτυξη λογισμικού αυτόνομης οδήγησης. Η Apple δοκίμασε αυτοκίνητα Lexus με αυτόνομες δυνατότητες και διερεύνησε συνεργασίες με κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η BMW και η Volkswagen.

Από φέτος, η Apple αποφάσισε να στρέψει την εστίασή της μακριά από το Titan, δίνοντας έμφαση στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη (AI). Η απόφαση να διακοπεί το πρότζεκτ βρήκε σύμφωνα τα μέλη της ομάδας, τα οποία αναγνώρισαν τις δυνατότητες των TN τεχνολογιών για τις βασικές δραστηριότητες της Apple, ιδίως στο iPhone.

R.I.P. iCar

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!