NEAPINED

Νέο Dodge Charger: Και ηλεκτρικό, και εξακύλινδρο!

Το ολοκαίνουργιο Charger Daytona αποχαιρετά τον V8 και τον αντικαθιστά με τον εξακύλινδρο σε σειρά – Με έως 680 ίππους το ηλεκτρικό Scat Pack.

Η Dodge περνά σε μία νέα εποχή με το Charger Daytona αποχαιρετώντας τον παραδοσιακό κινητήρα Hemi V8 και υιοθετώντας έναν δίδυμο ηλεκτρικής ισχύος και τη δύναμη κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Κάτω από το καπό, η έκδοση με το κινητήρα εσωτερικής καύσης διαθέτει τον εξακύλινδρο κινητήρα Hurricane των 3,0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση, που φέρει την εύστοχη ονομασία «Sixpack». Με ισχύ που θα κυμαίνεται από 430 έως 560 ίππους, ο Sixpack (προέρχεται από το Jeep Grand Wagoneer) αναμένεται να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις μέσω μίας «πισωκίνητης» τετρακίνησης.

Για όσους προτιμούν την ακαριαία δύναμη του ηλεκτρικού Charger, το Scat Pack κλέβει την παράσταση. Εξοπλισμένο με δύο σύγχρονους κινητήρες μόνιμου μαγνήτη και μετατροπείς καρβιδίου πυριτίου, το σύστημα πρόωσης αποδίδει συνδυαστικά 635 ίππους στη νορμάλ του λειτουργία (θα υπάρξει και μια μικρότερη έκδοση ισχύος με 500 ίππους).

Η ενεργοποίηση της «overboost» λειτουργίας Powershot για περίπου 15 δευτερόλεπτα αυξάνει την ισχύ στους 680 ίππους, επιτρέποντας στο Scat Pack να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να καλύψει από στάση τα πρώτα 400 μέτρα (δηλ. το τέταρτο του μιλίου) σε 11,5 δευτερόλεπτα.

Το προαιρετικό Track Pack, που διατίθεται για το Scat Pack, εισάγει βελτιώσεις στον χειρισμό με χαρακτηριστικά όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και πανίσχυρα δισκόφρενα Brembo.

Και οι δύο εκδόσεις του ηλεκτρικού Charger Daytona μοιράζονται μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400V και μια ισχυρή μπαταρία 100,5 kWh. Το R/T διαθέτει εντυπωσιακή αυτονομία 507 χιλιομέτρων, ενώ το πιο ισχυρό Scat Pack επιτυγχάνει 416 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Οι δυνατότητες ταχείας φόρτισης επιτρέπουν φόρτιση 20-80% σε μόλις 27 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

Διακριτικά εμπνευσμένο από το θρυλικό Charger δεύτερης γενιάς, το αμάξωμα του νέου Daytona συνδυάζει το σύγχρονο με το ρετρό στοιχείο. Η μαυρισμένη μάσκα διατρέχεται στο κάτω μέρος της από μια LED μπάρα, ενώ το ίδιο μοτίβο υπάρχει και στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας ψηφιακής οθόνης οργάνων 10,25 ή 16,0 ιντσών, η οποία συμπληρώνεται από μια οθόνη infotainment 12,3 ιντσών με μία μικρή κλίση προς την μεριά του οδηγού.

Για την ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας το ηλεκτρικό Charger έχει ένα σύστημα αναπαραγωγής τεχνητού ήχου που ονομάζεται «Fratzonic» και που υπόσχεται τα ίδια βροντερά επίπεδα ντεσιμπέλ με το απερχόμενο Charger Hellcat.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Dodge Tim Kuniskis τονίζει ότι το Charger Daytona είναι ένα muscle car, ανεξάρτητα από την πηγή ισχύος του. Και ότι ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της Dodge να προσφέρει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, είτε κινείται με παραδοσιακή καύση είτε με ηλεκτρική τεχνολογία αιχμής.

Ως το πρώτο αυτοκίνητο που υιοθετεί τη νέα πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, το Charger Daytona προαναγγέλλει μια νέα εποχή για τα muscle cars, θέτοντας τις βάσεις για ένα συναρπαστικό μέλλον όπου η ισχύς, οι επιδόσεις και η βιωσιμότητα συνυπάρχουν απρόσκοπτα.

BEVR/TSCAT PACK
Range (EPA)317 miles260 miles
Battery Total / Usable
Energy
100.5 / (93.9 kWh)100.5 / (93.9 kWh)
Peak Battery Voltage442 V442 V
Cell Configuration104S2P104S2P
Peak Charge Rate

w/ 350 kW (500A) EVSE
183 kW183 kW
On Board Charger Level 2AC

Max Charge Rate
11 kW11 kW
Charging Time Level 2

AC11 kW 5-80% / 20-80%
411.2 min / 329 min411.2 min / 329 min
Charging Time DCFC 175kW

5-80% / 20-80%
52.4 min / 41.9 min52.4 min / 41.9 min
Charging Time DCFC 350kW

5-80% / 20-80%
32.5 min / 27.6 min32.5 min / 27.6 min
Motor Hardware Capability
Front / Rear
250 kW / 250 kW250 kW / 250 kW

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!