NEAPINED

BMW M4 CS: Ανάμεσα σε δύο κόσμους

Η CS προσφέρει το κάτι παραπάνω από την στάνταρ M4 Competition και το κάτι λιγότερο από την CSL των 1.000 μονάδων, με έμφαση στην αυξημένη ισχύ, το μειωμένο βάρος και τις βελτιωμένες επιδόσεις στην πίστα.

Στην καρδιά της M4 CS βρίσκεται ο αναβαθμισμένος twin-turbo straight-six των 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ., μια αύξηση 20 ίππων σε σχέση με το στάνταρ Competition.

Ταυτόχρονα, ο κινητήρας της νέας BMW M4 CS αποδίδει τη μέγιστη ροπή του στα 650 Nm από μόλις 2.750 έως 5.950 σ.α.λ. με το κόκκινο να μπαίνει στις 7.200 σ.α.λ.

Αυτή η αύξηση της απόδοσης, που επιτυγχάνεται μέσω της υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης του τούρμπο στα 2,1 bar, ανεβάζει την οδηγική δυναμική σε νέο επίπεδο, προσφέροντας βελτιωμένη επιτάχυνση.

Συγκεκριμένα, η νέα M4 CS επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τα 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα.

Η ρεπρίζ από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα με 4η ταχύτητα και σε 3,3 δευτερόλεπτα με 5η ταχύτητα.

Η τελική, με στάνταρ το πακέτο M Driver’s, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.

Για να αναδείξει περαιτέρω την αύξηση της ισχύος, η BMW κατάφερε επίσης να μειώσει το βάρος της M4 CS κατά 20 κιλά, χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών, όπως τιτάνιο για τον σιγαστήρα της εξάτμισης και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) για διάφορα εξαρτήματα σε όλο το αυτοκίνητο.

Η ροπή μετάδοσης κίνησης του κινητήρα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς της νέας BMW M4 CS μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic.

Η λειτουργία του συστήματος M xDrive προσφέρει τη δυνατότητα πίσω κίνησης και συνδυάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα.

Το πλαίσιο της M4 CS έχει ρυθμιστεί εκλεπτυσμένα για βελτιωμένη ακρίβεια στο τιμόνι και στον έλεγχο των τροχών, με πιο σκληρά ελατήρια και αντιστρεπτικές μπάρες που μειώνουν τις κλίσεις στις στενές στροφές.

Υπάρχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M, όπως και το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητή αναλογία.

Στο βασικό εξοπλισμό της νέας M4 CS υπάρχει το σύστημα M Drive Professional, το οποίο περιλαμβάνει λειτουργίες βελτιστοποιημένες για την πίστα, όπως το M Drift Analyser και το M Laptimer, ενώ το M Traction Control προσφέρει 10 διαβαθμίσεις των ηλεκτρονικών ευστάθειας.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχει επίσης επαναρρυθμιστεί ώστε να επιτρέπει μεγαλύτερη ολίσθηση, επιτρέποντας στους οδηγούς να εκμεταλλεύονται τις επιδόσεις του αυτοκινήτου με αυτοπεποίθηση, ειδικά κατά τη διάρκεια σβέλτης οδήγησης.

Στάνταρ είναι τα φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα, ενώ για τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon οι δαγκάνες μπορούν να είναι σε κόκκινο ή ματ χρυσό φινίρισμα.

Εξωτερικά, η M4 CS διαθέτει διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως κίτρινα φώτα ημέρας εμπνευσμένα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT της BMW και μια μάσκα με κόκκινο περίγραμμα, που θυμίζει τη M3 CS.

Φινιρίσματα βαφής όπως το Riviera Blue και το Frozen Isle of Man Green τονίζουν ακόμη περισσότερο την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εσωτερικά, υπάρχουν όλα τα καλά μιας M4 με μπάκετ καθίσματα, περίσσεια κάρμπον κ.α.

Με χρόνο γύρου στο Nürburgring Nordschleife 7min 21,99 sec, η M4 CS αποδεικνύει τις ικανότητές της στην πίστα, πλησιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική M4 CSL.

Αυτές οι επιδόσεις, σε συνδυασμό με το προσανατολισμένο στην πίστα set-up, αναδεικνύουν τη M4 CS μια ελκυστική επιλογή για όσους αναζητούν την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Και έχουν και το ανάλογο μπάτζετ.

Η νέα M4 CS θα παράγεται μαζί με τις άλλες εκδόσεις M4 στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους. Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν από τα τέλη Μαΐου. Πρώτες παραδόσεις από το φθινόπωρο.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!