Η Geely, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, εξετάζει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασίσει οριστικά, όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας.
Ο Li Chuanhai, αντιπρόεδρος της Geely Auto Group, επιβεβαίωσε ότι οι συζητήσεις με την Πολωνία για μια πιθανή συνεργασία στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά σημείωσε πως υπάρχουν πολλές άλλες δυνατότητες και δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση.
Παράλληλα, αξιωματούχοι της νέας κυβέρνησης της Πολωνίας δήλωσαν ότι δεν θεωρούν την Geely ως τον ιδανικό συνεργάτη για αυτό το εγχείρημα, αν και οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται. Η Geely, που κατέχει την Volvo Cars και συνεργάζεται με τη Renault, καθώς και με μερίδια σε εταιρείες όπως η Aston Martin και η Mercedes-Benz, αντιμετωπίζει προκλήσεις από τις προτεινόμενες εμπορικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ΕΕ εξετάζει την επιβολή αυστηρότερων δασμών στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα, με πιθανές χρεώσεις έως 35,3%. Αυτή η πολιτική θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Geely, η οποία μαζί με άλλες εταιρείες όπως η Chery και η Great Wall Motor, αναζητούν τρόπους να δημιουργήσουν τοπικά εργοστάσια στην Ευρώπη.
Η Geely έχει επίσης εγκαινιάσει μια βάση στη Φρανκφούρτη, όπου θα δοκιμάζει 13 νέα ενεργειακά οχήματα, για να αξιολογήσει την απόδοσή τους και την συμμόρφωσή τους με τα ευρωπαϊκά πρότυπα πιστοποίησης. Αυτό δείχνει τη δέσμευσή της να επεκταθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά τα εμπόδια που ενδέχεται να προκύψουν λόγω των εμπορικών δασμών.
Επιπλέον, η μάρκα Lynk & Co, η οποία ανήκει στην Geely, ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό όχημα στην Ιταλία τον Οκτώβριο, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να κατασκευάσει το επόμενο ηλεκτρικό της μοντέλο στην Ευρώπη. Παρόλα αυτά, δεν έχει οριστεί ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για αυτό το έργο.