Η DS Automobiles, η πολυτελής μάρκα της Stellantis, αλλάζει στρατηγική και στοχεύει να ανταγωνιστεί κατασκευαστές υπερπολυτελείας, όπως η Rolls-Royce και η Bentley.
Αφού δεν κατάφερε να εδραιωθεί ως σοβαρός ανταγωνιστής των γερμανικών premium εμπορικών σημάτων, όπως η BMW και η Audi, η DS αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο στη σχεδιαστική ταυτότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια στο εσωτερικό, αντί για τον όγκο πωλήσεων.
Η νέα αυτή φιλοσοφία αντικατοπτρίζεται στο επερχόμενο DS No8, το οποίο, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Thierry Metroz, αντλεί έμπνευση από την Bentley. Ο Metroz οραματίζεται τη DS ως τον «Louis Vuitton των αυτοκινήτων», διαφοροποιώντας την από τους γερμανικούς ανταγωνιστές με μια πιο εκλεπτυσμένη και καλλιτεχνική προσέγγιση στην πολυτέλεια.
Ωστόσο, η αγορά παραμένει δύσκολη για τη γαλλική φίρμα. Το 2022, οι πωλήσεις της στην Ευρώπη έφτασαν μόλις τις 37.480 μονάδες, πολύ πίσω από τις 77.306 μονάδες της Lexus. Ο Metroz παραδέχεται ότι η μετάβαση σε μια πραγματικά πολυτελή μάρκα είναι μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει 10 έως 20 χρόνια.
Τα επόμενα μοντέλα της DS, συμπεριλαμβανομένων των διαδόχων των DS 7 και DS 4, θα ακολουθήσουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του No8, δίνοντας έμφαση στην κομψότητα και την αποκλειστικότητα, ενώ θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Παρά τη στροφή της προς την υπερπολυτέλεια, η DS αντιμετωπίζει προκλήσεις στο εσωτερικό της Stellantis, καθώς ο όμιλος επανεξετάζει τη στρατηγική του για το σύνολο των εμπορικών σημάτων του. Παρόλα αυτά, η γαλλική φίρμα φαίνεται αποφασισμένη να επενδύσει στην ενίσχυση της ταυτότητάς της, επιλέγοντας την ποιότητα και τη σχεδιαστική καινοτομία έναντι της μαζικής απήχησης.
