NEA

H DS Automobiles στοχεύει στην Rolls-Royce

Η DS Automobiles, η πολυτελής μάρκα της Stellantis, αλλάζει στρατηγική και στοχεύει να ανταγωνιστεί κατασκευαστές υπερπολυτελείας, όπως η Rolls-Royce και η Bentley.

Αφού δεν κατάφερε να εδραιωθεί ως σοβαρός ανταγωνιστής των γερμανικών premium εμπορικών σημάτων, όπως η BMW και η Audi, η DS αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο στη σχεδιαστική ταυτότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια στο εσωτερικό, αντί για τον όγκο πωλήσεων.

Η νέα αυτή φιλοσοφία αντικατοπτρίζεται στο επερχόμενο DS No8, το οποίο, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Thierry Metroz, αντλεί έμπνευση από την Bentley. Ο Metroz οραματίζεται τη DS ως τον «Louis Vuitton των αυτοκινήτων», διαφοροποιώντας την από τους γερμανικούς ανταγωνιστές με μια πιο εκλεπτυσμένη και καλλιτεχνική προσέγγιση στην πολυτέλεια.

Ωστόσο, η αγορά παραμένει δύσκολη για τη γαλλική φίρμα. Το 2022, οι πωλήσεις της στην Ευρώπη έφτασαν μόλις τις 37.480 μονάδες, πολύ πίσω από τις 77.306 μονάδες της Lexus. Ο Metroz παραδέχεται ότι η μετάβαση σε μια πραγματικά πολυτελή μάρκα είναι μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει 10 έως 20 χρόνια.

Τα επόμενα μοντέλα της DS, συμπεριλαμβανομένων των διαδόχων των DS 7 και DS 4, θα ακολουθήσουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του No8, δίνοντας έμφαση στην κομψότητα και την αποκλειστικότητα, ενώ θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Παρά τη στροφή της προς την υπερπολυτέλεια, η DS αντιμετωπίζει προκλήσεις στο εσωτερικό της Stellantis, καθώς ο όμιλος επανεξετάζει τη στρατηγική του για το σύνολο των εμπορικών σημάτων του. Παρόλα αυτά, η γαλλική φίρμα φαίνεται αποφασισμένη να επενδύσει στην ενίσχυση της ταυτότητάς της, επιλέγοντας την ποιότητα και τη σχεδιαστική καινοτομία έναντι της μαζικής απήχησης.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!