NEA

Xiaomi SU7 Ultra: ντριφτ, δύναμη και τεχνολογία σε ένα ηλεκτρικό πακέτο

Αυτή τη φορά, το ισχυρό ηλεκτρικό σεντάν μετατράπηκε σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο εργαλείο drift, με οδηγό τον επαγγελματία Ye Zhicheng, σε ένα βίντεο που θυμίζει τις κινηματογραφικές παραγωγές της Hoonigan.

Το SU7 Ultra είχε πρόσφατα κατακτήσει τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού παραγωγής στο Nürburgring Nordschleife, αλλά τώρα η Xiaomi το τοποθετεί σε ένα διαφορετικό πλαίσιο: αυτό της σειράς Gymkhana. Στο νέο βίντεο, γυρισμένο στην παραλιακή διαδρομή του Qionghai στην Κίνα, το φωτεινό κίτρινο ηλεκτρικό εκτελεί ελεγχόμενα drift, με ακρίβεια εκατοστών από τοιχία, πεζοδρόμια και κινούμενα οχήματα.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 1.547 ίππων χαρίζει ακαριαία απόκριση, ενώ η προσθήκη υδραυλικού χειρόφρενου επιτρέπει στον οδηγό να μπλοκάρει τους πίσω τροχούς και να κατευθύνει με ακρίβεια το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε εντυπωσιακά powerslides. Η σκηνή με το drift σε σχήμα 8 ανάμεσα σε δύο λιμουζίνες που κινούνται αντικριστά, δείχνει το επίπεδο ελέγχου που μπορεί να επιτευχθεί με σωστή συνεργασία ανθρώπου και τεχνολογίας.

Η παραγωγή έχει σαφή επιρροή από τη λογική του Ken Block, με θεαματικές γωνίες κάμερας, ταχύτητες, καπνό και απόλυτη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Η Xiaomi δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της: ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, μοιράστηκε το βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, ενισχύοντας το αφήγημα ότι το SU7 Ultra δεν είναι απλώς ένα γρήγορο ηλεκτρικό, αλλά και ένα μέσο έκφρασης οδηγικής δεξιότητας.

Το φινάλε του βίντεο περιλαμβάνει και ένα παραδοσιακότερο μοντέλο, ένα Toyota 86 με βελτιωμένο κινητήρα, το οποίο ωστόσο δείχνει να «λυγίζει» από τη σκληρή χρήση, σε αντίθεση με το Xiaomi που συνεχίζει αδιάκοπα. Πρόκειται για μια σκόπιμη σύγκριση που τονίζει την αξιοπιστία και τις δυνατότητες των ηλεκτρικών συστημάτων υψηλής απόδοσης.

Η Xiaomi με το SU7 Ultra δείχνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να ξεφύγουν από την εικόνα της απλής μετακίνησης και να γίνουν μέσο έκφρασης, δύναμης και τεχνολογικής υπεροχής, ακόμη και σε χώρους όπου κυριαρχούσαν τα θερμικά αυτοκίνητα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!