NEA

Aspark Owl Roadster: Το ανοιχτό hypercar των 1.980 ίππων σε μόλις 20 αντίτυπα

Η Aspark παρουσιάζει το Owl Roadster, μια ακραία ανοιχτή εκδοχή του ηλεκτρικού της hypercar, με σχεδίαση που εντυπωσιάζει και επιδόσεις που ξεπερνούν τα όρια της λογικής.

Το Owl Roadster είναι η νέα, ανοιχτή εκδοχή του ηλεκτρικού hypercar της ιαπωνικής Aspark, που παρουσιάζεται σχεδόν δέκα χρόνια μετά την αρχική ιδέα του μοντέλου.

Το Owl ξεκίνησε το 2014 και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Manifattura Automobili Torino στην Ιταλία, η οποία συνεχίζει να το κατασκευάζει χειροποίητα.

Η νέα αυτή εκδοχή θα παραχθεί σε μόλις 20 αντίτυπα, έναντι των 50 του κουπέ. Η γενική σχεδίαση παραμένει πιστή στη βασική φιλοσοφία, ωστόσο η αφαίρεση της οροφής αλλάζει αισθητά το πίσω μέρος.

Πίσω από τους δύο επιβάτες διαμορφώνονται δύο Airdomes με ενσωματωμένα roll-bar για προστασία σε περίπτωση ανατροπής, ενώ η «ουρά» του αμαξώματος έχει χαμηλώσει ακόμα περισσότερο, δημιουργώντας καθαρότερες γραμμές.

Η Aspark δεν έχει αναφέρει αν θα υπάρξει αφαιρούμενη ή αναδιπλούμενη οροφή, κάτι που δείχνει ότι το Roadster θα είναι μόνιμα ανοιχτό.

Μηχανικά, δεν υπάρχουν διαφορές από το Coupé. Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνολικά 1.456 kW (1.980 ίππους) και 1.920 Nm ροπής, προσφέροντας εξαιρετικά επιθετικές επιδόσεις.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 1,78 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 413 χλμ./ώρα, με ηλεκτρονικό περιορισμό στα 350 χλμ./ώρα για χρήση σε δημόσιους δρόμους.

Η μπαταρία τεχνολογίας NMC έχει χωρητικότητα 69,0 kWh και σύμφωνα με την Aspark εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 250 χιλιόμετρα υπό ήπιες συνθήκες. Είναι σαφές ότι το Owl Roadster σχεδιάστηκε κυρίως για υψηλές επιδόσεις και όχι για μεγάλες αποστάσεις.

Το σύστημα ανάρτησης με υδραυλική ρύθμιση ύψους, τα φρένα από ανθράκονημα και κεραμικά υλικά και οι ζάντες 20 ιντσών ελαφρού κράματος μεταφέρονται αυτούσια από το Coupé, διασφαλίζοντας την απαραίτητη δυναμική και την ασφάλεια στην οδήγηση.

Αν και η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, θεωρείται δεδομένο πως θα ξεπεράσει τα 2,9 εκατομμύρια ευρώ που κοστίζει η κλειστή έκδοση. Κάθε ένα από τα 20 Roadster θα κατασκευάζεται κατά παραγγελία, με δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης, από τα υλικά και τα χρώματα, μέχρι ειδικές τεχνικές ρυθμίσεις.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!