Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Audi Sport δεν αρνήθηκε ότι υπάρχει σε εξέλιξη μία πιο δυνατή εκδοχή του πεντακύλινδρου TFSI.
Μέχρι στιγμής η απόδοσή του φθάνει τα 407 άλογα στην έκδοση Performance Edition του RS3. Ωστόσο, στην Audi δεν θέλουν να αφήσουν αναπάντητη την πρόκληση της Mercedes-AMG 45 με τα 421 άλογα.
Μιλώντας στο Autocar, ο επικεφαλής της Audi Sport, Sebastian Grams, ανέφερε ότι η αύξηση της ισχύος δεν θα προκύψει από κάποιο υβριδικό σύστημα ή κάποιο μέσο ηλεκτρισμού, αλλά με κλασικές μεθόδους.
Όπως είναι οι μεγαλύτεροι στροβιλοσυμπιεστές και η ενίσχυση διαφόρων επιμέρους εξαρτημάτων. Κάτι που μάλλον είναι ιδιαίτερα εύκολο, καθώς το συγκεκριμένο μοτέρ σε αγωνιστικές εκδόσεις αποδίδει ακόμα και διπλάσιους ίππους από την έκδοση παραγωγής.
Όπως φαίνεται, παρότι η Audi θα σταματήσει να λανσάρει νέα μοντέλα με κινητήρες καύσης, δεν θα τους εγκαταλείψει. Ειδικότερα τον 5κύλινδρο των 2,5 λίτρων, ο οποίος είναι ένα εμβληματικό μοτέρ με σημαντική παρουσία σε αγώνες και ιστορικά μοντέλα της εταιρίας.