Με την παραγωγή της τωρινής γενιάς να φτάνει στο τέλος, η Porsche επανασχεδιάζει το μέλλον των Boxster και Cayman, ανακατεύοντας την τράπουλα ανάμεσα σε ηλεκτρικά και υβριδικά.
Η Porsche φαίνεται έτοιμη να ξαναγράψει την ιστορία των 718, ξεκινώντας από την πλήρη αβεβαιότητα. Με την παραγωγή της τωρινής γενιάς να ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, οι αρχικές εξαγγελίες για μια αμιγώς ηλεκτρική συνέχεια έχουν ήδη αναθεωρηθεί. Το νέο πλάνο προβλέπει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις όσο και νέες εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, υιοθετώντας την υβριδική τεχνολογία που εξελίχθηκε για την 911 GTS.
Κεντρικό στοιχείο αυτής της στροφής είναι ο νέος flat-six κινητήρας 3,6 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το μοτέρ αυτό είναι πιο ελαφρύ και πιο κοντό σε διαστάσεις, χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για τοποθέτηση στα μικρότερα σπορ μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, το υβριδικό σύστημα δεν προσθέτει παρά περίπου 50 κιλά επιπλέον, επιτρέποντας τη διατήρηση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα των Boxster και Cayman.
Η Porsche δείχνει επίσης να εγκαταλείπει οριστικά την εποχή του τετρακύλινδρου 2.0 turbo. Με τις προδιαγραφές Euro 7 να γίνονται πιο αυστηρές, η εταιρεία αποφάσισε να μην εξελίξει περαιτέρω τον συγκεκριμένο κινητήρα, κάνοντας ξεκάθαρο ότι οι επόμενες θερμικές 718 θα είναι αποκλειστικά εξακύλινδρες. Με αυτόν τον τρόπο, επανέρχεται έμμεσα το DNA των κορυφαίων εκδόσεων Spyder RS και GT4 RS, αυτή τη φορά σε μια νέα γενιά.
Η ηλεκτρική εκδοχή των 718 θα βασιστεί σε κοινή πλατφόρμα με την Audi (Concept C) και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη της δεκαετίας. Μέχρι τότε, η Porsche κρατά το θερμικό χαρτί στο τραπέζι για όσους εξακολουθούν να αναζητούν την εμπειρία ενός boxer κινητήρα χωρίς φίλτρα και ψηφιακά εφέ.
Σε αντίθεση με την τάση της απόλυτης εξηλεκτρισμένης μετάβασης, η Porsche δείχνει να ακολουθεί έναν διπλό δρόμο. Ίσως επειδή καταλαβαίνει ότι, για ορισμένους πελάτες της, ο ήχος και η αίσθηση μετρούν περισσότερο από το watt και την αυτονομία.
