ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

GM, μεταβολής βυθίσματος αλά IVLC [vid]

gm_chevrolet_valve_lfit_system

Η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός νέου συστήματος μεταβολής του βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής…

  • gm_intake-valve-lift-control-ivlcTo Impala είναι ένα δημοφιλές σπορ sedan που κυκλοφορεί στην αμερικανική αγορά. Από το 2014 θα εξοπλίζεται με ένα νέας γενιάς Ecotec τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2.5 lt που θα διαθέτει σύστημα IVLC (Intake Valve Lift Control) μεταβλητής βύθισης των βαλβίδων εισαγωγής. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό με 182 PS και κατανάλωση 6,7 lt/100km.
  • Το σύστημα χρησιμοποιεί έκκεντρα διαφορετικού προφίλ τα οποία εναλλάσσονται με υδραυλικό τρόπο όπως φαίνεται και στο βίντεο. Τα έκκεντρα χαμηλού προφίλ φροντίζουν ώστε στο κύλινδρο να εισέρχεται η ποσότητα αέρα που πρέπει (με βύθιση 4,0 mm) ενώ σε συνθήκες υψηλού φορτίου ή σε υψηλότερες ταχύτητες εμπλέκονται τα έκκεντρα μεγαλύτερου προφίλ (με βύθιση έως 10,5 mm) αυξάνοντας την απόδοση του κινητήρα.

SMS=> Pattakon, το μεταβλητό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!