Η 316i αποτινάσσει την ρετσινιά της νωχελικής τριάρας και προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις και μικρή κατανάλωση σε λογική τιμή πώλησης…
Το έχουμε ξαναπεί, η νέα Σειρά 3 είναι ίσως το κορυφαίο σεντάν που κυκλοφορεί στους δρόμους, προτάσσοντας τη δυναμική εμφάνιση και τα οδηγοκεντρικά της χαρακτηριστικά. Μάλιστα, η νέα γενιά γίνεται ακόμη πιο ελκυστική από το βασικό… πακέτο, καθώς όλη η γκάμα κινητήρων είναι πλέον υπερτροφοδοτούμενη, βάζοντας στον πάγο την ατμόσφαιρα για μια και καλή όπως φαίνεται.
Κακά τα ψέματα, αλλά η προηγούμενη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό των 1,6 λίτρων ήταν ενδιαφέρουσα, κυρίως από φορολογική πλευρά. Πλέον, ο νέος αλουμινένιος με τούρμπο και ό,τι άλλο καλό (μεταβλητός χρονισμός, Valvetronic κ.α.) βελτιώνει την απόδοσή του, κινεί αγόγγυστα το αμάξωμα, προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις όταν έχεις στο νου σου την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.
Οι 136 ίπποι δίνουν το «παρών» σχεδόν σε όλο το γραμμικό εύρος στροφών του κινητήρα, αναδεικνύοντας το καλοστημένο σασί του γερμανικού μοντέλου. Στην ευθεία η 316i κινείται με τη σταθερότητα ενός βέλους, ενώ στις στροφές θαρρείς και οδηγείς μικρότερο σε όγκο αυτοκίνητο.
Τα πάντα λειτουργούν σαν καλοκουρδισμένη μηχανή, ενώ το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αξίζει τα επιπλέον χρήματα που θα κληθεί να καταβάλλει κανείς. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, είναι και αυτή εντυπωσιακή, αφού στο πρόγραμμα Eco και με λογική ταχύτητα μπορείς να ταξιδέψεις με περίπου 6,5-7,5 lt/100km, ενώ ακόμη και με βαρύ πόδι δύσκολα η κατανάλωση ξεπεράσει τα 10-11 lt/100 km (υπολογίστε μέσο όρο στα 8-9 lt/100 km).
Με τιμή πώλησης από 28.900 ευρώ, αυτή η 316i σε κάνει να ξεχνάς τις μεγαλύτερες εκδόσεις, εκτός και αν αναζητάς και διαθέτεις το κάτι παραπάνω για την 320i (με επίσης τούρμπο 1.600άρη με 170 PS, από 32.900 ευρώ). Η ισχύς της είναι τουλάχιστον ικανοποιητική, το κόστος απόκτησης είναι λογικό για τα σταθμά της βαυαρικής εταιρείας, ενώ από πλευράς κατανάλωσης η απόδοση του κινητήρα εντυπωσιάζει. Πάντα με τη θετική έννοια του όρου…
BMW 316i – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.598 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 77,0 x 85,8 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός διαμήκη/τετρακύλινδρος | |||
Ισχύς | 100 kW (136 PS) / 4.350 rpm | |||
Ροπή | 220 Nm (22,4 kgm) / 1.350 rpm | |||
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 8,9 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 210 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 8,4 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 9,4 / 7,6 / 4,7 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 60 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 714 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 5 | |||
Εκπομπή CO2 | 134 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους πίσω τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Continental PremiumContact, 205/60 R16 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4624 x 1811 x 1429 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1543/1583 mm | |||
Μεταξόνιο | 2810 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 480 lt | |||
Απόβαρο | – kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 28.900€ (με όφελος απόσυρσης από 27.684€) |