NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ducati Scrambler στην Ελλάδα

19-67 DUCATI SCRAMBLER

Η επίσημη αντιπροσωπεία της Ducati στην Ελλάδα Kosmocar Α.Ε. , παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε μία όμορφη εκδήλωση στο Θησείο, τη νέα Scrambler…

Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το σημαντικό αυτό νέο μοντέλο στην γκάμα της Ducati και να διαπιστώσουμε την ιδιαίτερη σημασία που έχει δοθεί στο marketing του Scrambler, ώστε να επιτευχθεί μία αξιοσημείωτη εμπορική πορεία. Μάλιστα, μάθαμε ότι μελλοντικός στόχος της Ducati είναι να αποτελέσει το Scrambler ένα ανεξάρτητο brand name, όπως έκανε για παράδειγμα και η BMW με το MINI στον χώρο του αυτοκινήτου.

Το Scrambler λοιπόν μπορεί να είναι μία εντελώς καινούρια μοτοσικλέτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ιδέα προέκυψε στις μέρες μας. Αντιθέτως η ιστορία του τραβάει αρκετά χρόνια πίσω στην Αμερική των αρχών της δεκαετίας του ’60, όταν και οι εκεί αντιπρόσωποι ζήτησαν ένα μοντέλο που να ταιριάζει περισσότερο στα γούστα της εκεί αγοράς. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο Scrambler και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1975.

Έχουν περάσει 40 χρόνια έκτοτε και η Ducati κάνει ένα ακόμα βήμα προσεγγίζοντας μία εντελώς διαφορετική μερίδα αγοραστών, όπως ακριβώς είχε κάνει με το πρώτο Monster ή το Multistrada. Το Scrambler διαφέρει εμφανισιακά από οποιαδήποτε Ducati και από το όλο promotion γίνεται σαφές ότι θέλει να προσελκύσει νέους σε ηλικία αναβάτες, αφού κύριο σλόγκαν είναι η ελευθερία έκφρασης και η διαφορετικότητα. Ήδη έχει δημιουργηθεί μία πλήρης γκάμα ρουχισμού και αξεσουάρ που δίνουν στον εκάστοτε ιδιοκτήτη την δυνατότητα να εκφραστεί όπως αυτός επιθυμεί. Βέβαια το παράδοξο είναι ότι ενώ σχεδιαστικά το Scrambler δεν είναι μία ρετρό μοτοσικλέτα, δεν παύει να σου θυμίζει κάτι τέτοιο κάθε φορά που το παρατηρείς και γι’ αυτό δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να το τοποθετήσεις σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία.

Τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.Το Scrambler θα διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις. Η βασική με την ονομασία ICON, την οποία είδαμε και από κοντά, έχει δύο χρωματισμούς, κίτρινο ή κόκκινο και η τιμή της βρίσκεται στα 8.950 ευρώ. Από εκεί και πέρα οι υπόλοιπες τρεις εκδόσεις με τις ονομασίες Urban Enduro, Full Throttle και Classic θα κοστίζουν 10.650 ευρώ.

  • Η Urban Enduro έχει ακτινωτούς τροχούς, ψηλό μπροστινό φτερό, ποδιά κινητήρα, πράσινο χρώμα με καφέ σέλα και τονίζει ότι θα δεχτεί ευχάριστα μία ελαφριά off road χρήση.
  • Η Full Throttle θυμίζει σαφώς μοτοσικλέτα flat track και όλη της η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από μία πιο αγωνιστική αισθητική.
  • Τέλος η Classic φαίνεται όπως ακριβώς δηλώνει η ονομασία της! Δηλαδή πιο κοντά στο παλιό κλασικό Scrambler με την καφέ σέλα και τα μεταλλικά φτερά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας του Scrambler προέρχεται από το Monster 796. Είναι φυσικά δικύλινδρος L με δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων (σήμα κατατεθέν της Ducati). Έχει χωρητικότητα 803 κ.εκ., είναι αερόψυκτος με ψυγείο λαδιού και η απόδοσή του βρίσκεται στους 75 ίππους με 6,9 χιλιόγραμμα ροπής.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με αναρτήσεις από την Kayaba. Μπροστά το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο 41 χλστ., ενώ το πίσω αμορτισέρ εδράζεται απευθείας στο ψαλίδι. Και οι δύο αναρτήσεις έχουν αρκετά μεγάλη διαδρομή στα 150 χλστ., γεγονός που φανερώνει ότι το Scambler δεν θα πεί όχι και σε off road διαδρομές. Στον τομέα των φρένων υπάρχουν μονά δισκόφρενα εμπρός και πίσω με δαγκάνες της Brembo και σύστημα ABS της Bosch.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!