PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Ford Puma ST-Line X Vivid Ruby [mini test]

Να κλέψει τις καρδιές του νεανικού κοινού επιχειρεί η Ford με το ξεχωριστό σε εμφάνιση και εξοπλισμό Puma ST-Line X Vivid Ruby.

Ναι, αυτό με το σκούρο μπορντό χρώμα, που η Ford ονομάζει «Beautiful Berry» και που πράγματι αναδεικνύει την ήδη όμορφη σιλουέτα του Puma.

Από το 2019 που συστήθηκε στην ελληνική αγορά, το Ford Puma δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει το δικό του κοινό, καθώς τόσο η εξωτερική του εμφάνιση, όσο και το συνολικό του αποτύπωμα στους ελληνικούς δρόμους το κατέταξαν στα κορυφαία SUV εντός και εκτός συνόρων. Στην αγγλική δε αγορά είναι από τα πλέον δημοφιλέστερα SUV.

Πώς θα αναγνωρίσετε το Puma ST-Line X Vivid Ruby; Προφανώς, το σήμα κατατεθέν είναι το χαρακτηριστικό «Beautiful Berry» χρώμα του αμαξώματος.

Ωστόσο, το βλέμμα  δεν γίνεται να μην πέσει στα μαύρα γυαλιστερά μαρσπιέ και τα τόξα πάνω από τους τροχούς, στους ιδιαίτερους προφυλακτήρες, στη διχρωμία των αλουμινένιων ζαντών διαμέτρου 18 ιντσών, αλλά και στη διακριτική αεροτομή της πέμπτης πόρτας.

Η όμορφη εξωτερική εικόνα του Puma πλαισιώνεται από τα φιμέ κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα αλλά και το μαύρο γυαλιστερό περίβλημα των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Ας δούμε ωστόσο επιγραμματικά πως παρουσιάζει η Ford τον επιπλέον εξοπλισμό του Puma ST-Line X Vivid Ruby σε σχέση με την έκδοση της ST-Line X: εξωτερικό μεταλλικό χρώμα αμαξώματος Beautiful Berry, οροφή και καθρέφτες βαμμένοι σε μαύρο χρώμα, πίσω αεροτομή βαμμένη σε μαύρο χρώμα, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Ford KeyFree), φωτιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου, σπορ πεντάλ αλουμινίου, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι & πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ κ.α.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ξεχωρίζει για την καλή ποιότητα των υλικών του. Τα αφρώδη υλικά κυριαρχούν στο ταμπλό, με την εργονομία στις θέσεις των διακοπτών να κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, αλλά και η οθόνη αφής 8 ιντσών, με το σύστημα πλοήγησης κλπ., είναι από τα ψηφιακά εργαλεία που κάνουν εύκολη τη ζωή του οδηγού.

  

Εύκολη και ασφαλής η οδήγηση γίνεται και από το αυτόματο φρενάρισμα, σε περίπτωση διάγνωσης κινδύνου, αλλά και από το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, το Active Park Assist. Στο μεταξύ τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) αλλά και το Active Cruise Control είναι το αλατοπίπερο στις ψηφιακές ευκολίες που προσφέρει το Puma ST-Line X Vivid Ruby στον οδηγό του.

Ωραίο, το περιτύλιγμα του Puma, θα πείτε. Τι κρύβει η καρδιά του θα ρωτήσετε. Ακτινογραφώντας λοιπόν την «καρδιά» του, το  Puma ST-Line X Vivid Ruby «βηματοδοτείται» από το γνωστό τρικύλινδρο 1.000άρη, που με αρωγό το ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα, το EcoBoost Hybrid,  αποδίδει 155 ίππους προσφέροντας μέγιστη τιμή ροπής στα 240 Nm. «Νot Bad at all», θα πούμε εμείς και εξηγούμεθα.

 Το υπάρχον μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα του, κάτι που σημαίνει ότι κινείται με μια σχέση παραπάνω στους αστικούς δρόμους και την ίδια στιγμή βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα και το Puma θα σε εκπλήξει για την ισχύ του εν κινήσει. Είναι προφανές ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση στο 1.000άρι μοτέρ, σε αυτή την περίπτωση έχει δώσει το φιλί της ζωής στον χιλιάρι τούρμπο κινητήρα.

Την ίδια στιγμή η κατανάλωση με πολύ «βαρύ πόδι» κινήθηκε εντός πόλης στα 7,2 λίτρα αλλά το μέσο όρο κατανάλωσης δεν ξεπέρασε τα 6,2 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα καλή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω για αυτούς που λένε ότι ο ήχος  ενός τρικύλινδρου κινητήρα είναι ενοχλητικός, αλλά στην περίπτωση του Puma έχει κάτι από το αγωνιστικό DNA της φίρμας.

Στον δρόμο το Puma ST-Line X Vivid Ruby διακρίνεται για το “στιβαρό” του πάτημα εμπνέοντας σιγουριά σε κάθε χιλιόμετρο που διανύει. Κινείται με σβελτάδα σε κάθε συνθήκη και γενικότερα είναι ένα «fun to drive» αυτοκίνητο που θα χαρίζει χαμόγελα στον οδηγό του.

Το Puma ST-Line X Vivid Ruby δεν είναι ένα φτηνό αυτοκίνητο. Κοστίζει 33,214 ευρώ (σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της εταιρείας). Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά αυτής της περιορισμένης έκδοσης, με τους 155 ίππους δεν θα μπορούσαν να τοποθετηθούν χαμηλότερα με τα σημερινά δεδομένα στον κόσμο του αυτοκινήτου…

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων FORD

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Puma ST-Line X Vivid Ruby
ΚινητήραςΤρικύλινδρος turbo βενζίνης, 998 κ.εκ.
Ισχύς, Ροπή155 PS/ 6.000 rpm, 240 Nm/ 3.000 rpm
0-100, Τελική9,0 δλ., 205 χλμ./ώρα
Κατανάλωση εργοστασιακή / δοκιμής5,5/ 7,6 λτ./100 km
Εκπομπή CO2125 γραμμ./χλμ.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.186 x 1.805 x 1.548 χλστ.
Χώρος αποσκευών452 λίτρα
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμής32.213 ευρώ
Φωτογραφίες: Κώστας Χαλκιαδάκης

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!