NEAPINED

Maserati GranCabrio Trofeo με 550 ίππους

Η Maserati παρουσίασε επίσημα την GranCabrio, η ανοιχτή εκδοχή της GranTurismo, που προσφέρει ένα μείγμα σχεδιασμού και επιδόσεων και που συναρπάζει ακόμη και τον πιο… δύσκολο.

Ξεκινώντας αρχικά με την Trofeo και την ισχυρότερη εκδοχή του Nettuno V6, η γοητεία της GranCabrio έγκειται στον σχεδιασμό της χωρίς οροφή, που αναβαθμίζει την αισθητική της γοητεία σε σύγκριση με την κουπέ GranTurismo.

Βασικό χαρακτηριστικό είναι η υφασμάτινη οροφή, που ελέγχεται μέσω της οθόνης infotainment και μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ξεδιπλωθεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα, ακόμη και σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Η μαλακή οροφή, που διατίθεται σε πέντε διαφορετικά χρώματα, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετική θερμική και ακουστική άνεση.

Ενισχύοντας την ανοιχτή οδηγική εμπειρία, η Maserati περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα θέρμανσης γύρω από τον αυχένα με τρία επίπεδα έντασης, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Για όσους αναζητούν ένα πρόσθετο επίπεδο ηρεμίας, διατίθεται προαιρετικά ένα σύστημα wind-stopper, ένας ανεμοθώρακας που μειώνει αποτελεσματικά τις αναταράξεις μέσα στην καμπίνα.

Η GranCabrio Trofeo, διαθέτει έναν συναρπαστικό συνδυασμό σκούρου μπλε εξωτερικού χρώματος και ζωντανής κόκκινης ταπετσαρίας. Τη σπορτίφ γοητεία του τονίζουν οι προφυλακτήρες με επένδυση από ανθρακονήματα και νέας σχεδίασης πολυάκτινες ζάντες με μαύρο φινίρισμα.

Κάτω από το καπό, η GranCabrio φιλοξενεί τον ισχυρό τρίλιτρο twin-turbo V6 Nettuno, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και  650 Nm ροπής στην πιο ισχυρή του εκδοχή. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, περνώντας τη δύναμη στους πίσω τροχούς.

Αργότερα η Maserati αναμένεται να προσφέρει μια εκδοχή της GranCabrio με έναν ελαφρώς λιγότερο ισχυρό V6, ο οποίος αποδίδει 490 ίππους και 600 Nm.

Επιπλέον, στην γκάμα θα προστεθεί και η πολυαναμενόμενη GranCabrio Folgore, η οποία διαθέτει πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Βασιζόμενη στην GranTurismo, η Folgore προβλέπεται να χρησιμοποιεί διάταξη τριών ηλεκτροκινητήρων, αποδίδοντας συνδυαστικά 761 ίππους.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!