NEAPINED

Το νέο Audi Q6 e-tron έχει γονίδια από Macan

H γερμανική εταιρία προσθέτει ένα νέο πλήρως ηλεκτρικό SUV στην γκάμα της που θα λανσαριστεί το ερχόμενο καλοκαίρι. Από 74.700 ευρώ στη Γερμανία το Q6 e-tron, από 93.800 ευρώ το SQ6 e-tron. Αργότερα η RWD έκδοση.

Σχεδιαστικά το Q6 e-tron υιοθετεί μία μεταμοντέρνα εξέλιξη του τωρινού μοτίβου της Audi με μία μεγάλη μάσκα μπροστά που έχει ματ μαύρο φινίρισμα στα σημεία. Οι λεπτοί LED προβολείς είναι ξακρισμένοι και έχουν προχωρημένη δυναμική λειτουργία κάνοντας τη νύχτα, μέρα.

Όσο για το πίσω μέρος ακολουθεί την ελκυστική σχεδίαση της Audi με τα φωτιστικά σώματα να γεφυρώνονται από μία LED μπάρα.

Σχετικά με τις διαστάσεις του Q6 e-tron, το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,7 μέτρα με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2.899 χιλιοστά. Αυτόματα τα νούμερα αυτά τοποθετούν το νέο Audi πάνω από το Q4 e-tron και κάτω από το Q8 e-tron.

Στο εσωτερικό υπάρχει μία νέα εκτέλεση του ψηφιακού πακέτου Virtual Cockpit με μία μεγάλη οθόνη αφής 14,5 ιντσών στο μέσο του ταμπλό. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχει και μία μικρότερη οθόνη 10,9 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται στα 526 με 1.529 λίτρα.

Το νέο Q6 e-tron βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) η οποία έχει εξελιχθεί από κοινού με την Porsche και πάνω σε αυτή θα βασιστούν πολλά ηλεκτρικά του VW Group. Το Q6 είναι το πρώτο Audi με την PPE και το δεύτερο γενικότερα μοντέλα του ομίλου, μετά την Porsche Macan.

Η PPE έχει αρχιτεκτονική 800V και «τρέχει» σε ένα νέο αλγόριθμο/ κύκλωμα που ονομάζεται E3 1.2 και έχει εξελιχθεί με τη Cariad, μία θυγατρική του γερμανικού ομίλου.

Σε πρώτη φάση το Q6 e-tron θα λανσαριστεί με τη μεγάλη μπαταρία των 100 kWh με καθαρή χωρητικότητα στις 94,9 kWh. Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία φτάνει έως τα 685 χιλιόμετρα. Η μέγιστη DC ισχύς φόρτισης είναι στα 285 kW με on board φορτιστή στα 11 kW.

Αρχικά το Q6 e-tron θα λανσαριστεί στην έκδοση quattro με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και συνδυασμένη ισχύς κάπου στους 400+ ίππους (εκτιμώμενη τιμή βάσει της Macan των 408 ίππων). Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 5,9 δευτερολέπτων με την τελική να περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα. Αργότερα, θα διατεθεί και πισωκίνητη έκδοση με ένα μοτέρ.

Πέρα από το στάνταρ Q6 e-tron υπάρχει και το SQ6 e-tron με ίδιας χωρητικότητας μπαταρία αλλά μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης στα 380 kW. Είναι τετρακίνητο και αποδίδει πάνω από 600 ίππους (640 έχει η Macan) με το σπριντ των «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 4,3 δεύτερα και την τελική να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα.












Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!