NEAPINED

Το Audi S3 έχει 333 ίππους και torque splitter από το RS 3

Μετά την ανανέωση της γκάμας του A3 έφτασε η ώρα και των S3 Sedan/ S3 Sportback που αποκτούν περισσότερη ισχύ και τεχνολογίες από το ισχυρότερο RS 3.

Μπαίνουμε κατευθείαν στο ψητό και συγκεκριμένα κάτω από το καπό, όπου οι μηχανικοί της Audi έχουν βελτιώσει περαιτέρω τον τετρακύλινδρο κινητήρα ,.0 λίτρων TFSI  αυξάνοντας την απόδοσή του κατά 23 ίππους και 20 Nm.

Έτσι, η συνολική ισχύς στους 333 ίππους και η ροπή στα 420 Nm από τις 2.100 έως τις 5.500 σ.α.λ. Χάρη και σε αυτή την αναβάθμιση, το νέο S3 μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα (ταχύτερο κατά 0,1 δλ.) με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Οι βελτιώσεις, που αφορούν και στο turbo, επεκτείνονται πέρα από το μοτέρ. Το διπλόδισκο κιβώτιο S tronic έχει πλέον ταχύτερους χρόνους αλλαγής των 7 σχέσεων του, χάρη στην αυξημένη πίεση σύμπλεξης, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτες αλλαγές ακόμα και υπό πλήρες φορτίο.

Εμπνευσμένο από το αδελφάκι του RS 3, το S3 ενσωματώνει έναν διαχωριστή ροπής (torque splitter με ένα πολύδισκο συμπλεκτάκι σε κάθε ημιαξόνιο) για ιδανική κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, παρέχοντας βέλτιστη πρόσφυση και σπορ κράτημα.

Επιπλέον, η Audi έχει προικίσει το νέο S3 με μια σειρά από αναθεωρημένα προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας Dynamic Plus, η οποία περνά την περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα προσφέροντας ελεγχόμενη υπερστροφή για μια οδηγική εμπειρία γεμάτη αδρεναλίνη.

Η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για μέγιστη ακρίβεια, η οποία συμπληρώνεται από πιο σκληρά έδρανα των νέων ψαλιδιών της σπορ ανάρτησης S (στάνταρ, χαμηλότερη κατά 15 χλστ. από τα απλά A3), με πιο αρνητικό κάμπερ. Επίσης, υπάρχουν ισχυρότερα φρένα.

Οπτικά, το S3 ξεχωρίζει από μία επανασχεδιασμένη μάσκα singleframe, τους εντυπωσιακούς προβολείς LED, τα δυναμικά φώτα ημέρας, δύο διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος, που προαιρετικά μπορούν να είναι και από τιτάνιο. κ.α.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν σημειακές αναβαθμίσεις με νέο επιλογέα ταχυτήτων, στη σχεδίαση των αεραγωγών, στον φωτισμό καμπίνας και στα premium υλικά, όπως πινελιές αλουμινίου και επενδύσεις από ανθρακονήματα. Τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και η μαύρη επένδυση οροφής προσθέτουν μια σπορ πινελιά.

Το αναβαθμισμένο Audi S3 συνεχίζει την εμπορική του πορεία απέναντι σε μοντέλα όπως είναι τα BMW M135i και Mercedes-AMG A35. Αργότερα έπεται και το κορυφαίο RS 3, το οποίο εδώ στο caroto θεωρούμε ότι είναι το καλύτερο hot-hatch της αγοράς.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!