Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής

valve_resizeΟι συγκεκριμένες τύπου βαλβίδες είναι αυτές που επιτρέπουν ή φράζουν την εισροή αέρα και καυσίμου στο θάλαμο καύσης αλλά και αυτές που ρυθμίζουν το πότε θα απελευθερωθούν τα καυσαέρια. Την κίνησή τους αναλαμβάνει ο εκκεντροφόρος άξονας ο οποίος φέρει συγκεκριμένα έκκεντρα που ανοιγοκλείνουν τις βαλβίδες· που επανέρχονται στην αρχική τους θέση με την βοήθεια ελατηρίων ή υδραυλικών μηχανισμών. Ανάλογα με την αρχιτεκτονική του κινητήρα το σύνολο των βαλβίδων σε ένα κινητήρα διαφέρει. Οι 8βάλβιδοι ολοένα και λιγοστεύουν καθώς έχουν κυριαρχήσει οι 16βάλβιδοι ενώ σπανιότερα συναντά κανείς μοτέρ όπως το 20βάλβιδο του ομίλου VW. Αξίζει να σημειωθεί πως το 1985 η Maserati είχε παρουσιάσει ένα εξακύλινδρο μοτέρ με έξι(!) βαλβίδες ανά κύλινδρο αν και το συγκεκριμένο μοτέρ δεν βγήκε ποτέ τελικά στην παραγωγή.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close