Είναι η κατάσταση στην οποία ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς φορτίο και όταν ο οδηγός δεν ακουμπά το πόδι του στο γκάζι. Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι στροφές του ρελαντί κυμαίνονται στις 700-900 σ.α.λ. ανάλογα με το χαρακτήρα του μοντέλου. Σε παλαιότερες εκδόσεις κινητήρων με καρμπιρατέρ, η ρύθμιση του ρελαντί γίνεται απλούστατα, με την περιστροφή μιας βίδας. Ωστόσο, στους σύγχρονους κινητήρες με ψεκασμό το ρελαντί ρυθμίζεται από την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα και η ρύθμισή του απαιτεί εξειδικευμένη επέμβαση.
![Photo of Nίκος Ι. Mαρινόπουλος](https://www.caroto.gr/static/media/2018/12/nikmarin11-140x140.jpg)
0