ΔΟΚΙΜΕΣ

Στην πίστα του Varano με Alfa Romeo C8 Competizione

alfa romeo varano track day 2010 (1)

Αν ο Τσε ξανάγραφε σήμερα το ημερολόγιο ενός μοτοσικλετιστή με …αυτοκίνητο, τότε αποκλείεται αυτό να ήταν κάποιο άλλο εκτός από την ότο τσε (8C)!!!

alfa romeo varano track day 2010 (4)Χίλια κομμάτια είναι υπεραρκετά για να αναδείξουν την συλλεκτική αξία ενός κομψοτεχνήματος; Όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο δεν έχεις και πολλά περιθώρια για να διαφωνήσεις. Ειδικά όταν πρόκειται για την 8C Competizione της οποίας η παραγωγή περιορίζεται στα 500 κουπέ και άλλα τόσα κάμπριο αντίτυπα. Μα, δεν θα υπάρξουν ακόμη 250 GTA; Ναι, αλλά τι GTA. Με αγωνιστικές προδιαγραφές και ομολογκασιόν για 250 προνομιούχους έχοντας προτεραιότητα οι ήδη κατέχοντες. Που θέλω να καταλήξω;

Πως είναι πράγματι απολαυστικό να έχεις οδηγηκές εμπειρίες από μία ντελικάτη και σοφιστικέ κατασκευή όπως είναι η 8C Competizione. Δεν μοιάζει με ντίβα, είναι. Από όποια γωνία και αν την παρατηρήσεις μπορεί να σε ξελογιάσει. Προσωπικά βρίσκω το φαρδυκάπουλο πίσω μέρος όπως και το μυώδες προφίλ της από το πλάι πολύ από ενδιαφέρον από το εμπρός που σου θυμίζει την ταπεινή MiTo. Αντικρίζεις το ταμπλό, τίποτα περισσότερο από αυτά που σε έχει συνηθίσει η Alfa, καμία ιδιαίτερη εντύπωση.

Πιέζεις το μπουτόν, ο V8 παίρνει ζωή και ακούγοντας τον ήχο που βγαίνει από τις απολήξεις της εξάτμισης το μόνο που σκέπτεσαι είναι πως είναι ώρα να αφήσεις το φλερτ και να περάσεις στην επόμενη φάση. Αλλά που πήγε ο επιλογέας; Απλά δεν υπάρχει. Και οι έξι σχέσεις γίνονται από τα δύο μεγάλα, σταθερά και ιδιαίτερα βολικά paddles. «Θα κάνουμε τρεις γύρους στην πίστα» λέει ο Αλεσάντρο. Ναι, είναι πράγματι λίγοι. Αλλά και 33 να έκανα πάλι λίγοι θα ήταν.

Την ακριβότερη Alfa δεν είναι δυνατό να τη χορτάσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμη και αν πρόκειται για ένα πλατωνικό έρωτα που διήρκεσε μερικά λεπτά, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας του Varano είχαν συγκεκριμένες οδηγίες (πάνω απ’ όλα η ασφάλεια). Πως ήταν; Όταν δεν την πιέζεις και με τα ηλεκτρονικά στον ρόλο του φύλακα-άγγελου γλυκύτατη. Όταν το παρακάνεις με το γκάζι τότε σε κάθε έξοδο της στροφής βλέπεις την πορτοκαλί ένδειξη του VDC να αναβοσβήνει.

«ΟΚ, κόψε για να κρυώσουν ελαστικά και φρένα». Αυτό ήταν, game over. Φρένα, τραβάς και τα δύο paddles για να μπει η νεκρά και παίρνει σειρά ο επόμενος. Τι μένει; Ο μοναδικός ήχος, που θυμίζει περισσότερο τον γεμάτο ήχο της Maserati GT (με τα κλαπέτα της εξάτμισης ανοιχτά στη θέση sport) και λιγότερο τον ξερό αγωνιστικό της Ferrari F430, το αρχοντικό πάτημά της μέσα στην πίστα κάνοντας την τετρακίνητη Brera να μοιάζει με παιχνιδάκι.

Στην πίστα και με την GTV Cup!

alfa romeo varano track day 2010 (5)Με την 8C Competizione τα πράγματα ήταν κάπως συγκρατημένα. Ακριβώς το αντίθετο έγινε με την GTV CUP, μία αγωνιστική έκδοση της γνωστής GTV με μπλοκέ διαφορικό και σλικ ελαστικά. «Κινήσου σβέλτα και ακολούθα τις σωστές γραμμές» είπε ο Ντέμιαν. Όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά από πλευράς επίβλεψης, ήσουν ελεύθερος να οδηγήσεις πραγματικά γρήγορα και να εντυπωσιαστείς από την πρόσφυση που δίνουν τα σλικ ελαστικά. Οι μοναδικές διαφορές από τις εκδόσεις που συμμετέχουν στους αγώνες ήταν η ύπαρξη συστήματος κλιματισμού καθώς και οι ζώνες τεσσάρων, αντί για έξι, σημείων.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button