NEA

Updated: 4.599.000 για ένα iMiEV!

1129738

Τελικά, τo ενάμιση εκατομμύριo έγινε… τεσσεράμιση μετά την φορολογική καμπάνα από την ιαπωνική κυβέρνηση που κυριολεκτικά κατακεραυνώνει την εμπορική καριέρα του ηλεκτροκίνητου μικρού της Mitsubishi…

  • Θραύση αναμένεται να κάνει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο iMiEV αν αναλογισθεί κανείς την μανία που έχουν με τα gadget οι Ιάπωνες. Αν κόστιζε ενάμιση εκατομμύριο γεν (περίπου $15.600), όσο δηλαδή είχε διαδοθεί ότι θα στοίχιζε, κάτι θα γινόνταν. Αλλά, δυστυχώς, το iMiEV πέφτει θύμα του φορολογικού καθεστώτος της χώρας απ’ όπου κατάγεται και με τέτοια τιμή (4,6 εκατομμύρια γεν, περίπου $47.500) αποκλείεται να είναι ανταγωνιστικό. Ειδικά, απέναντι στα υβριδικά όπως το Toyota Prius που στοιχίζει 2.050.000 γεν ($21.200), σχεδόν τα μισά χρήματα! “Είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για να πηγαίνει κανείς στο γραφείο του όταν ζει σε μεγάλες πόλης όπως το Τόκιο” λέει ένας από τους ιθύνοντες της Mitsubishi. Πλάκα… με κάνεις; Γιατί να αγοράσω ένα iMiEV και να μην πάρω δύο Prius;
  • Το iMiEV θα διατεθεί σε περίπου 1.400 μονάδες σε επιλεκτικά προγράμματα leasing και οι πωλήσεις του για τους ιδιώτες θα ξεκινήσουν στην ιαπωνική αγορά τον Απρίλιο του 2010. Τι γίνεται με την ευρωπαϊκή αγορά; Η Mitsubishi έχει ήδη κάνει γνωστό πως θα συνεργασθεί με την Peugeot -θυμηθείτε πως δεν είναι η πρώτη φορά αφού το Outlander με τα 4007 (Peugeot) και C-Crosser (Citroen) χρησιμοποιούν τα ίδια μηχανικά μέρη. Συγκεκριμένα, το iMiEV θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά με τα σήματα και της Peugeot και αναμένεται τέλη του 2010.

  • Υπενθυμίζεται πως το τετραθέσιο iMiEV εξοπλίζεται με μπαταρίες λιθίου (22 συστοιχίες από 4 στοιχεία η κάθε μία) που θα βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα και θα προσφέρουν περισσότερα από 160 χλμ. αυτονομίας στην πόλη. Από την δεξιά πλευρά του αμαξώματος υπάρχει η υποδοχή για την πλήρη επαναφόρτιση του αυτοκινήτου με σπιτικό ρεύμα (Household Charging System) που διαρκεί περίπου 7 ώρες σε δίκτυο 200 V (14 ώρες σε δίκτυο 100 V). Για ταχεία φόρτιση (Quick Charger System) υπάρχει τριφασική υποδοχή που μπαίνει από την αριστερή πλευρά του αμαξώματος  όπου το 80% των μπαταριών του iMiEV γεμίζει σε μόλις 30 λεπτά. Στην Ιαπωνία το iMiEV κοστίζει 1/3 λιγότερο από την κίνηση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο μικρό ενώ αν το φορτίζετε την περίοδο νυχτερινού τιμολογίου το όφελος μπορεί να είναι και δεκαπλάσιο.
Drive System
2WD (rear-wheel drive)
Vehicle Weight/Dimensions
L x W x H
3395mm x 1475mm x 1600mm
Wheel base
2550mm
Vehicle weight (kg)
1100kg
Occupants
4
Performance
Power Consumption
(10-15 mode driving pattern)
125Wh/km
Cruising range/charge
(10-15 mode driving pattern)
160km
Drive Battery
Type
Lithium-ion
Rated voltage
330V
Rated capacity
16 kWh
Motor
Type
Permanent magnet synchronous
Model
Y4F1
Max. output
47kW (64PS) / 3000 – 6000 rpm
Max. torque
180 Nm (18.4 kgf-m) / 0 – 2000 rpm

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close