ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota FT-86: “Τογιομπαράς”

toyota-ft-86-concept-15

Μπορείτε να φανταστείτε ένα Ford με κινητήρα Wankel; Πως σας ακούγεται ένα Toyota με κινητήρα Boxer;

  • «Toyota και Subaru ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προχωρήσουν στην παραγωγή ενός σπορ κουπέ μοντέλου». Εντάξει, αυτό το ξέρουμε, όπως πλέον  γνωρίζουμε πως θα εξοπλίζεται με δίλιτρο boxer που θα αποδίδει 150 ίππους· άντε 200 στην καλύτερη των περιπτώσεων, μέχρι το 2011 που θα βγει στην παραγωγή το κουπέ, λένε στην Subaru/Toyota.
  • Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, κοτζάμ Toyota έχει ανάγκη τον βρωμιάρη boxer (sorry, δεν φταίω εγώ αλλά οι εκπομπές του) που δεν είναι δα και κάνα πρότυπο κατανάλωσης; Δίλιτρος boxer που αποδίδει 150 ίππους… Ο Valvematic μας χαλάει; Και ο μελλοντικός με τους 200 θα συνδυάζεται με turbo; Εκεί να δείτε κατανάλωση…
  • Ένα φτηνό πισωκίνητο θέλουν να βγάλουν στους δρόμους οι Toyota/Subaru που θα χτυπήσει το Mazda RX-8. Το ίδιο πήγε να κάνει και η Opel με το GT αλλά την πάτησε… Άλλωστε το GT είναι ένα από τα πιο κακοστημένα και νευρικά πισωκίνητα που έχω οδηγήσει ποτέ (είναι και turbo).
  • Αυτή η ιστορία με το χαμηλό κέντρο βάρους που προσφέρουν οι boxer και βελτιώνεται θεαματικά η οδική συμπεριφορά των Subaru μου κάνει κάπως περίεργη. Απλά υποψίες, δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, άλλωστε ποιος έχει οδηγήσει σύγχρονο Subaru με τα πιστόνια να κινούνται κατακόρυφα για να μας πει το αντίθετο;
  • Πάλι καλά που θα οδηγήσουμε σε μερικά χρονάκια Toyota με τις μπιέλες να χορεύουν ξαπλωτές. Πώς να είναι άραγε, ειδικά σε ένα πισωκίνητο που φιλοδοξεί να χτυπήσει το εξαιρετικά στημένο Mazda RX-8; Βανκελίστρα μου, έρχεται το μποξερένιο Toyota. Στο εσωτερικό διακρίνω εξάρι επιλογέα οπότε να υποθέσω πως το κιβώτιο είναι της Toyota. Δεν λυπάμαι τίποτα άλλο όσο τον άμοιρο, τον  σουμπαρένιο boxer κινητήρα, δίχως το συμμετρικό τετρακίνητο φίλο του…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Η Toyota έχει “ξεμείνει” από σπορτίφ οχήματα. Ας θυμιθούμε τη Celica και το MR-2 τα οποία πέρασαν στην ιστορία, όμως άφησαν ένα κενό σε όσους περίμεναν ότι θα εξακολουθούσε η παραγωγή τους.
    Θα μπορούσε το FT-86 να είναι -τροποντινά- ο αντικαταστάτης της Celica, έστω και εάν έχει άλλη ονομασία;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!