ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

COTY: Caroto of the Year

article-1177342-04cf13ad000005dc-150_634x335

Το μονοθέσιο F3 που βλέπετε είναι πραγματικό, κατασκευάστηκε από το βρετανικό πανεπιστήμιο του Warwick, καταναλώνει βιοκαύσιμο με βάση την σοκολάτα, το αμάξωμα του αποτελείται από πατατονήματα και το σύστημα διεύθυνσης απαρτίζεται από πολυμερή καρότα συγκεντρώνοντας πολλές πιθανότητες για το COTY 2010…

  • Αποκλείεται να μην έχετε ακούσει για το περίφημο COTY, Car of the Year, Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Στόχος κάθε θεσμού με ανάλογο χαρακτήρα είναι η συγκέντρωση εκπροσώπων του ειδικού Τύπου οι οποίοι ψηφίζουν για το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς με βάση τα δικά τους κριτήρια. Από εκεί και πέρα όποιο μοντέλο αναδειχθεί αυτοκίνητο της χρονιάς απολαμβάνει την ανάλογη προβολή, όχι τόσο από τον Τύπο και τα media, όσο κυρίως από την κατασκευάστρια εταιρία (την εισαγωγική) που υποχρεούται κατά μία έννοια να προχωρήσει σε διαφημιστικές ενέργειες. Για φέτος το COTY 2010 αναδείχθηκε το VW Polo. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να αναδειχθεί ένα μοντέλο που είναι από τα ακριβότερα, μπορεί να είναι το ποιοτικότερο αλλά μοιάζει σαν ξαναζεσταμένο φαγητό από όποια πλευρά και αν το δεις. Εξαιρετική η TSI έκδοση αλλά τι να το κάνεις όταν κοστίζει όσο ένα Seat Leon; Τέλος πάντων…
  • Στην Ελλάδα δεν έχουμε μόνο έναν αλλά δύο θεσμούς που αναδεικνύουν το αυτοκίνητο της χρονιάς. Έτσι, είμαστε εμείς στην Ελλάδα, στην φετινή αγορά των 220.000 ταξινομήσεων, large σε όλα μας. Γιατί υπάρχουν δύο θεσμοί και όχι ένας; Αφήστε το καλύτερα γιατί το πράγμα πάει αλλού… Πάλι καλά που οι μεν και οι δε επέλεξαν -για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά- το ίδιο μοντέλο (για την ιστορία το Skoda Yeti) που έχει κάποιο και νόημα από πλευράς σχεδίασης και χαρακτηριστικών. Φαντάζεστε να βλέπατε στην τηλεόραση σποτ με δύο διαφορετικά μοντέλα που θα έλεγαν το «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2010»; Ε, ρε μπέρδεμα. «Ποιοι είναι οι μεν και ποιο οι δε; Ποιες είναι οι διαφορές; Δημοσιογράφοι αυτοκινήτου δεν ψηφίζουν στο ένα και στο άλλο;» Κομφούζιο…
  • heffgirlfriends_optΓια να χαριτολογήσουμε ας μιλήσουμε για το PCOTY. Για πες μας, τι είναι και το «πικοτί»; Μην βιάζεστε, ας μιλήσουμε πρώτα για το «κοτί». Η ιστορία του Car Of The Year (COTY) επινοήθηκε από το περιοδικό Motor Trend, υλοποιήθηκε και ξεκίνησε το 1964 με νικητή το Rover 2000 για να φτάσουμε στο VW Polo, το φετινό αυτοκίνητο της χρονιάς. Τι ‘πες τώρα. Σοβαρά μιλάς; Μετά το «πικοτί» ξεπετάχτηκαν και άλλα παράγωγα, την τελευταία δεκαετία, όπως το «γουκοτί», το World Car Of The Year (WCOTY) και το «άϊ-κοτί», το International Car Of The Year. Αϊ από ‘δω. Και πως βγαίνει ο νικητής; Από ότι ξέρω, για αυτό που ασχολείται ο πολύς ο κόσμος, μαζεύονται καμιά 60 δημοσιογράφοι από καμιά 20αριά ευρωπαϊκές χώρες και ψηφίζουν χωρίς φόβο και χωρίς πάθος (και απόλυτα «συνειδητοποιημένοι»;). Θα μας σκάσεις, πες για το «πικοτί». Ακόμη δεν το έχεις καταλάβει; Το Playboy Car Of The Year (PCOTY). Μάγκας ο Mr. Hefner. Σου λέει «εδώ όλοι για το αυτοκίνητο της χρονιάς ψηφίζουν, να μην βγάλουμε και εμείς ένα;». Και αν θέλει ρωτά τους άλλους. Και για να μην μείνετε με την απορία, τον τίτλο του φετινού «πικοτί» απέσπασε η Porsche Panamera Turbo.
  • Αλήθεια, εσείς ποιο μοντέλο θα ψηφίζατε; Αν υποθέταμε πως θα ψηφίζατε για το Caroto of the Year 2010 ποιο μοντέλο σας συγκινεί περισσότερο χωρίς να το βλέπει κανείς απαραίτητα από την τεχνολογική του σκοπιά;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button